Spil The Bard's Tale når du er på farten

Her kan vi debattere alt det som ikke falder ind i kategorierne.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Spil The Bard's Tale når du er på farten

Indlæg af BucadiusDK »

Tag din lut og dit bedste krus øl med: Et helt nyt kapitel i The Bard’s Tale-serien er på vej til mobilen.

Wanderword, førende inden for interaktiv lydunderholdning, er i samarbejde med Xbox Game Studios’ inXile entertainment glade for at kunne bringe en ny tilføjelse til den prisbelønnede The Bard’s Tale-serie til smartphones overalt i verden.
Efter den første udgivelse til smarte højttalere er The Bard’s Tale – Warlocks of Largefearn nu tilgængelig for iOS og Android via App Store og Google Play.


“At bringe The Bard’s Tale til mobile platforme vil give folk fra hele verden en chance for at opleve dette spændende eventyr”, siger Johan Strömberg, administrerende direktør for Wanderword.


The Bard’s Tale – Warlocks of Largefearn er et rollespil, der vil give dig mange timers medrivende gameplay. Det tager dig fra Skara Brae til den lille afsidesliggende by Largefearn, hvor borgerne forsvinder under mystiske omstændigheder – og det er op til dig at opklare mysteriet. I overensstemmelse med Wanderword’s “heads-up, hands-free”-paradigme kan spillet styres med stemmen. De tilgængelige kommandoer har tilsvarende knapper på skærmen til situationer, hvor en lydløs indtastningsmetode er at foretrække.


“Det er spændende at se, hvordan Wanderword har bragt The Bard’s Tale til et nyt medie, hvor de er tro mod verdenen og fantasien, mens de udforsker nye måder at spille på. Vi tror, at alle virkelig vil nyde at spille i Bard’s Tale-verdenen på en helt ny måde.” – inXile entertainment.


Vælg mellem fire spilbare klasser, hvor du kan tilpasse din karakter med avancerede underklasser, som du kan låse op for gennem karakterfremgang. Du vil også kunne rekruttere ledsagere undervejs, hvor de vil slutte sig til dig i kamp og give dig råd på din rejse. Smukt udformet kunstværk bringer Largefearns verden til live med håndillustrerede billeder af figurer, steder og kampe.


Funktioner
  • Fire unikke klasser: Bard, Fighter, Rogue og Practitioner
  • Lås op og vælg en af to avancerede underklasser for at tilpasse din karakter yderligere:
  • Bard – Troubadour & Warchanter
  • Fighter – Warden & Berserker
  • Rogue – Assassin & Sniper
  • Practitioner – Conjurer & Magician
  • Rekrutter og tilpas ledsagere
  • Turbaseret kampsystem, der belønner strategisk tænkning
  • Store grader af spillerfrihed takket være kontekstuel interaktion
  • Smukke håndtegnede illustrationer
  • Stemmestyrede spillerhandlinger
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
haldborg
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 12:44 pm

Re: Spil The Bard's Tale når du er på farten

Indlæg af haldborg »

Spil på mobilen ikke i min verden
Det bedste er på PC'en med et RTX 3060 TI

Sendt fra min Nokia X20 med Tapatalk

Venlig Hilsen

Brian Haldborg

Iphone 13 Pro Max 128GB - IPad Pro 128 - Telenor :mrgreen:
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Spil The Bard's Tale når du er på farten

Indlæg af BucadiusDK »

haldborg skrev: ons mar 23, 2022 3:15 pm Spil på mobilen ikke i min verden
Det bedste er på PC'en med et RTX 3060 TI

Sendt fra min Nokia X20 med Tapatalk
Sådan er vi heldigvis så forskellige :D Men netop med Bards Tale her, der tror jeg ikke dit 3060 TI kommer til at blive udnyttet ;P

Jeg er nok mest konsol spiller :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar