Mest solgte mobiler i 2020

Her taler vi om alt inden for mobilverdenen, f.eks teleselskaberne, gadgets og tilbehør mm.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Geografisk sted: Rødbyhavn

Mest solgte mobiler i 2020

Indlæg af BucadiusDK »

Hvis du godt kunne tænke dig at vide om du har en af de mobiler der har solgt mest hos teleselskaberne, eller bare er nysgerrig er det her du skal se med.

Der er nemlig lavet en top 10 for de mest solgte mobiler i 2020. Man må sige at det står i æblets tegn igen i år:

1. iPhone 11
2. iPhone SE
3. iPhone 11 Pro
4. iPhone 11 Pro Max
5. iPhone 12 Pro
6. Huawei P30 Lite
7. Samsung Galaxy S20
8. iPhone Xs
9. Samsung Galaxy A51
10. iPhone 7

Det er selvfølgelig ikke alle mobiler der er solgt i Danmark. Men det er taget fra salgslister som er fra 3, Telia, YouSee, Telenor inklusiv deres datter selskaber. Så dette viser et ret godt billede på hvad folk ville have :)

Er der nogen der overrasker ?
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Dieseldk

Re: Mest solgte mobiler i 2020

Indlæg af Dieseldk »

Skal man være lidt overrasket over 12 Pro når så langt op, nåede ikke at være til salg så længe og i en del af perioden ikke på lager de fleste steder, og at den almindelige 12 på samme tid ikke er med.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin

Indlæg af BucadiusDK »

Dieseldk skrev: tors jan 14, 2021 6:58 pm Skal man være lidt overrasket over 12 Pro når så langt op, nåede ikke at være til salg så længe og i en del af perioden ikke på lager de fleste steder, og at den almindelige 12 på samme tid ikke er med.
Tænker bare folk er gået all in med større modeller siden 12 Pro og ikke den almindelige 12ér er der :)

Men ja når 12 Pro er der, undre jeg mig over 12 Pro Max ikke er der for den var jo også udsolgt med det samme ;)

Men det er ret godt gået af Apple :)
PMJ

Indlæg af PMJ »

BucadiusDK skrev: fre jan 15, 2021 7:32 am
Dieseldk skrev: tors jan 14, 2021 6:58 pm Skal man være lidt overrasket over 12 Pro når så langt op, nåede ikke at være til salg så længe og i en del af perioden ikke på lager de fleste steder, og at den almindelige 12 på samme tid ikke er med.
Tænker bare folk er gået all in med større modeller siden 12 Pro og ikke den almindelige 12ér er der :)

Men ja når 12 Pro er der, undre jeg mig over 12 Pro Max ikke er der for den var jo også udsolgt med det samme ;)

Men det er ret godt gået af Apple :)
12 Pro Max kom først 3 uger senere. Købte selv en 12 Pro, fordi jeg syntes at prisforskellen var for lille ved samme lager kapacitet og jeg gerne ville have tele-linse og 6GB ram. Det rustfri stål og medfølgende vægt kunne jeg dog godt have undværet. Men i betragtning af hvor kort tid 12 Pro nåede at være til salg syntes jeg også det er overraskende/imponerende at den er nummer 5. Spekulere på om tallene for 12 og 12 pro er blevet lagt sammen ved en fejl.
haldborg

Indlæg af haldborg »

Godt men har en iPhone 11

Sent from my iPhone using Tapatalk
Venlig Hilsen

Haldborg

Mobil Iphone 11 - Telenor :mrgreen:
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin

Indlæg af BucadiusDK »

haldborg skrev: fre jan 15, 2021 1:05 pm Godt men har en iPhone 11 Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja så har du været med til at trække dem op på første pladsen ;)
haldborg

Indlæg af haldborg »

jeps :roll: :mrgreen:
Venlig Hilsen

Haldborg

Mobil Iphone 11 - Telenor :mrgreen:
Besvar