eesy ......nogen der kender det ?

Her taler vi om alt inden for mobilverdenen, f.eks teleselskaberne, gadgets og tilbehør mm.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: eesy ......nogen der kender det ?

Indlæg af Maxeline »

PoulAssens skrev: tirs apr 06, 2021 5:02 pm Jeg bor også på Vestfyn, og CBB's dækning fejler absolut ingenting.
Min erfaring er, at det i praksis er et fedt, om man kører på TDC's eller Telenors net. 8-)
Jeg bor jo også på Vestfyn og kender nogen som havde Telenor. De måtte gå et bestemt sted hen i haven når de skulle ringe ........de skiftede så til et eller andet med TDC.
Jeg husker at 3’s dækning førhen var utrolig ringe her i omegnen men det er flere år siden.
Jeg har haft TELMORE i mange år og bare betalt deres stigninger men nu er det slut. 😆
PoulAssens
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør dec 12, 2020 1:57 am
Geografisk sted: Fyn

Re: eesy ......nogen der kender det ?

Indlæg af PoulAssens »

Maxeline skrev: tirs apr 06, 2021 5:39 pm
PoulAssens skrev: tirs apr 06, 2021 5:02 pm Jeg bor også på Vestfyn, og CBB's dækning fejler absolut ingenting.
Min erfaring er, at det i praksis er et fedt, om man kører på TDC's eller Telenors net. 8-)
Jeg bor jo også på Vestfyn og kender nogen som havde Telenor. De måtte gå et bestemt sted hen i haven når de skulle ringe ........de skiftede så til et eller andet med TDC.
Jeg husker at 3’s dækning førhen var utrolig ringe her i omegnen men det er flere år siden.
Jeg har haft TELMORE i mange år og bare betalt deres stigninger men nu er det slut. 😆
Jeg brugte i flere år et teleselskab, happpiimobil, som kørte på TDC's net.
I oktober sidste år gik de imidlertid fallit og anbefalede i den forbindelse meget kraftigt deres kunder at skifte til netop eesy, som angiveligt kørte på det bedste net i landet.
Det tyggede jeg noget på, og efter at have set nærmere på både eesy og CBB, var jeg ikke i tvivl om, hvad jeg foretrak - så jeg valgte at løbe risikoen. Heldigvis. 8-)
Men eftersom det åbenbart kunne være gået galt, hvis jeg havde boet et andet sted på Vestfyn, vil jeg overlade valget til dig selv. ;)
Galaxy S24 Ultra
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: eesy ......nogen der kender det ?

Indlæg af Renefrh »

PoulAssens skrev:Jeg bor også på Vestfyn, og CBB's dækning fejler absolut ingenting.
Min erfaring er, at det i praksis er et fedt, om man kører på TDC's eller Telenors net. 8-)
Jeg har telmore på min private telefon og Telenor på min firma telefon

Jeg er generelt enig i din betragtning, i alt fald et stykke af vejen

Snakker vi om større byer og langs de normale hovedveje så er der ingen mærkbar forskel

Men der er mindre lokale forskelle, og eksempelvis hvor vi bor har jeg altid god 4g dækning på min private telefon, mens jeg til tider oplever kun at have 3G eller måske endda kun edge på min firmatelefon

Så i nogle tilfælde, vil det give mening at vælge den ene frem for den anden udbyder ud fra netværket

Dog kompenserer eksempelvis wifi og wifi opkald i nogle tilfælde for den dårligere dækning hvis der tilbydes dette


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: eesy ......nogen der kender det ?

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: ons apr 07, 2021 10:23 am
PoulAssens skrev:Jeg bor også på Vestfyn, og CBB's dækning fejler absolut ingenting.
Min erfaring er, at det i praksis er et fedt, om man kører på TDC's eller Telenors net. 8-)
Jeg har telmore på min private telefon og Telenor på min firma telefon

Jeg er generelt enig i din betragtning, i alt fald et stykke af vejen

Snakker vi om større byer og langs de normale hovedveje så er der ingen mærkbar forskel

Men der er mindre lokale forskelle, og eksempelvis hvor vi bor har jeg altid god 4g dækning på min private telefon, mens jeg til tider oplever kun at have 3G eller måske endda kun edge på min firmatelefon

Så i nogle tilfælde, vil det give mening at vælge den ene frem for den anden udbyder ud fra netværket

Dog kompenserer eksempelvis wifi og wifi opkald i nogle tilfælde for den dårligere dækning hvis der tilbydes dette


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jo - det er helt rigtigt at i større byer er det helt anderledes og dækningen er bedre.
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: eesy ......nogen der kender det ?

Indlæg af JS87 »

Jeg har været kunde hos Eesy siden December 2020, og jeg er fint tilfreds. Det er som de selv udtrykker det et eller andet sted, "Bare Mobil" - de har ikke rigtig nogen features ud over Datadeling SIM-kort som jeg også bruger. Til gengæld er det enkelt, og virker bare, og nettet er som det også er nævnt tidligere TDC´s og det spiller bare.

Men man må undvære, sådan noget som 5G, eSIM, streaming pakker og Visual Voicemail.
I følge dem selv, så har de både eSIM og 5G på programmet inden for overskuelig fremtid.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: eesy ......nogen der kender det ?

Indlæg af Maxeline »

JS87 skrev: fre apr 09, 2021 12:04 am Jeg har været kunde hos Eesy siden December 2020, og jeg er fint tilfreds. Det er som de selv udtrykker det et eller andet sted, "Bare Mobil" - de har ikke rigtig nogen features ud over Datadeling SIM-kort som jeg også bruger. Til gengæld er det enkelt, og virker bare, og nettet er som det også er nævnt tidligere TDC´s og det spiller bare.

Men man må undvære, sådan noget som 5G, eSIM, streaming pakker og Visual Voicemail.
I følge dem selv, så har de både eSIM og 5G på programmet.
Dejligt at høre at du er tilfreds og jeg skal også bare bruge de mest enkelte ting og muligvis datadellng til ipad på et tidspunkt.
Det har jeg altid haft og næsten spild af penge; da jeg sjælden har den med ud af huset og væk fra Wifi.
Jeg har tilmeldt mig i går og spare 60 kr pr månede og det er altid dejligt. 😃
Besvar