Pixel 6

Her taler vi om alt inden for mobilverdenen, f.eks teleselskaberne, gadgets og tilbehør mm.
Andreas
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons nov 03, 2021 2:13 pm

Pixel 6

Indlæg af Andreas »

Jeg vil meget gerne have fingrer i den nye pixel 6 eller 6 pro. Nogle gode idéer.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Pixel 6

Indlæg af BucadiusDK »

Andreas skrev: ons nov 03, 2021 2:15 pm Jeg vil meget gerne have fingrer i den nye pixel 6 eller 6 pro. Nogle gode idéer.
Ideer af henhold til hvad?

Tænker du på forslag til hvilken af dem du skal vælge, pris eller noget helt andet ?

En god ting er hvis dette er tilfældet, at være lidt mere specifik om hvad du søger, så er jeg sikker på vi kan hjælpe :D
Glæder mig allerede til den næste mobil!
ladjo
Indlæg: 9
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 7:12 am

Re: Pixel 6

Indlæg af ladjo »

Hmmm.
Køb den i Tyskland, dækket af eu købelov eller vent på en butik nær dig gør det for dig.
Proshop parallel importerer typiske nogle af modellerne. Det er der også andre der gør.
Så er de dækket via dansk købelov, om det gør en forskel


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Pixel 6

Indlæg af Renefrh »

Rigtig mange har gode erfaringer med MediaMarkt og køber typisk telefoner hos dem som ikke findes i Danmark

ulempen er naturligvis forsendelse til Tyskland ofte er dyrere end internt i Danmark hvis der opstår problemer med telefonen, men bor man så man kan tage en tur over grænsen med telefonen ved problemer er det måske et mindre problem

Det ser ud til enkelte danske forhandlere vælger at få pixel 6 på hylderne, så det vil jeg nok vente på for at få den normale danske garanti

Hvis du vil se mere om modellen så er youtube et rigtig godt sted at starte
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Besvar