Styresystem for mobil til børn. Sikkerhed osv. Android VS Apple

Her taler vi om alt inden for mobilverdenen, f.eks teleselskaberne, gadgets og tilbehør mm.
Molle
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre mar 08, 2024 4:40 pm

Styresystem for mobil til børn. Sikkerhed osv. Android VS Apple

Indlæg af Molle »

Hej kloge hoveder. Lige nu har mit barn en Iphone 7. Som er ret slidt. Jeg styre telefon over forældrestyringen. Det gælder både ved app køb og installering af forskellige apps.
Hvor godt er det på Android? og hvad er forskellen på de to "platforme" Det fungere super godt lige nu på telefonen med både skærm tid og anmodning om køb.

Jeg ejer selv begge styre system men syntes jeg får meget for pengene ved Android f.eks. mærker som Oneplus og Samsung.

Der spilles Roblox, Fornite(hvis man kan), Pokemon
("UBEHAGELIG overraskelse Yeah!!")
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Styresystem for mobil til børn. Sikkerhed osv. Android VS Apple

Indlæg af Renefrh »

Det er efter min mening meget et spørgsmål om man er til det ene eller andet styresystem

Personligt har vores søn på 7 år en iPad, mens vores datter på 11 år har en iPhone SE2020 og en ældre android tablet

Fordelen ved iOs er klart, at det virker ret gennemført, men det kræver så du har en iPhone eller iPad og styre det fra

Da jeg har en android har begge en kode til app store de ikke kender, som jeg derfor skriver ind hver gang der hentes App

På android kan man styre via sin egen android, men også vælge spørg ansigt til ansigt

Hvis han ellers er glad for hans iPhone, ville jeg klart se efter en brugt iPhone 11/12 som bør kunne findes til 1000-1500 kr

Den er ikke så godt med på specs som android, og ved android kan i finde nye telefoner i samme prisklasse.
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Besvar