Gode priser på abonnementer

Her taler vi om alt inden for mobilverdenen, f.eks teleselskaberne, gadgets og tilbehør mm.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Gode priser på abonnementer

Indlæg af BucadiusDK »

Hvis du falder over et godt tilbud på et abonnement til mobilen, så smid gerne et svar på denne tråd.

Det er sådan set lige meget hvilket teleselskab der er tale om. Denne tråd er oprettet for dem som falder over et tilbud de gerne vil dele med andre.
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Gode priser på abonnementer

Indlæg af JS87 »

Kan da byde ind med det første gode tilbud :mrgreen:

Call Me kører i øjeblikket med et tilbud.

Helt enkelt, så for du "Fri Tale, Fri SMS og Fri Data" for 1 Kr. Tilbuddet gælder til d. 7/12. Prisen gælder resten af året, og er derefter 179 Kr om måneden.

:idea: Call Me kører på Telia/Telenors net, og de tilbyder også 5G i det abb.
:idea: Call Me har ingen binding.
:idea: 0 Kr i oprettelse.

Jeg har selv lige benyttet mig af det. Det er perfekt hvis man som mig gerne vil skifte teleselskab med det samme, og slippe for at betale 2 steder, da der jo ofte vil være en opsigelsesperiode hos ens gamle selskab.

Direkte link:
https://www.callme.dk/abonnementer/mobi ... -fri-data/
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Gode priser på abonnementer

Indlæg af Renefrh »

Jeg synes personligt ikke at de 179 kr som prisen stiger til lyder super billigt

Men du får da selvfølgelig i nærheden af to måneder til nedsat pris

Jeg har tidligere praktiseret at ringe til det selskab jeg er i, og derefter har jeg fået et specielt tilbud

For de fleste er trofaste kunder en god ting, og mange selskaber virker til at have noget i skuffen at tilbyde når folk vil flytte deres nummer


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Gode priser på abonnementer

Indlæg af JS87 »

@Renefrh

Enig. Vil helt klart også anbefale at ringe til sit eget teleselskab først, inden man skifter til noget andet. For som du siger, har de altid noget liggende i skuffen de kan tilbyde til kunder der er på vej væk.

Bare ikke hos youSee :roll:
Har været kunde der et års tid. Blev kunde i forbindelse med køb af en mobil. Prøvede så at ringe for at forhandle, og de var ikke til at hugge eller stikke i. Betalte 299 for abb. med Frit alt, samt youSee musik, og syntes det var lige i den dyre ende, i forhold til hvad jeg kunne få det samme for alle andre steder. Men de ville ikke rykke på noget - kun hvis jeg gik ned til 50GB, så så kunne de trække 50 Kr fra. 250 for Fri Tale, og 50GB data. Det er dobbelt så dyrt som, fx. hvad Call Me kan tilbyde.

Derfor skiftede jeg med det samme, og undgår så at betale ekstra for de 30 dages opsigelse hos youSee, da det er mere eller mindre gratis hos Call Me de næste par måneder.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Gode priser på abonnementer

Indlæg af Renefrh »

Jeg har kun forsøgt mig med diverse lavpris selskaber

Har indtryk at YouSee normalt er meget konservative, og tillader sig meget mere over for kunderne end alle andre

Men over tid kan det jo vise sig, at de bliver udfordret på antal kunder også kommer på bedre tanker

Jeg har indtryk af, at som årene går, så forsvinder de trofaste kunder. Og at man er meget mere tilbøjelig til at flytte alt, mobilabonnement, forsikringer, realkredit, bank og den slags

Det giver nok en større konkurrence, og firmaerne skal være mere opmærksomme på at fastholde gamle kunder for at kunne overlevere


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Bagger
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 9:22 am

Re: Gode priser på abonnementer

Indlæg af Bagger »

Jeg har Lebara til 99,- pr mdr for 100GB og 100 timers tale, det er jeg rigtig glad for. De kører på Telia/Telenors netværk. Hvis man har brug for flere GB eller mere taletid er der 200/200 for 119,-.
De har ikke fancy pakker med streaming osv. Men hvis man blot skal bruge et helt alm. abonnement så syntes jeg at det er værd at kigge på.
Brugeravatar
haldborg
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 12:44 pm

Re: Gode priser på abonnementer

Indlæg af haldborg »

er Hos CBB Mobil - Fri CBB til CBB, Fri SMS og Fri MMS og fri Taler 30 GB data kun 99 pr md


https://www.cbb.dk/shop/mobilabonnementer/
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

Iphone 13 Pro Max 128GB - IPad Pro 128 - Telenor :mrgreen:
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Gode priser på abonnementer

Indlæg af JS87 »

Bagger skrev:Jeg har Lebara til 99,- pr mdr for 100GB og 100 timers tale, det er jeg rigtig glad for. De kører på Telia/Telenors netværk. Hvis man har brug for flere GB eller mere taletid er der 200/200 for 119,-.
De har ikke fancy pakker med streaming osv. Men hvis man blot skal bruge et helt alm. abonnement så syntes jeg at det er værd at kigge på.
Kunne godt overveje at skifte videre til dem Billede

Man forstår ikke hvorfor Lebara ikke har alle kunder i Danmark. Det er helt vildt så billige de er. Der er vel ingen der rigtig matcher dem på de priser. Ved du om de har datadelings sim-kort?

Ud over de ikke har streaming tjenester, og andet sjov i deres abb er der så noget man skal vide om dem, inden man skifter?
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Gode priser på abonnementer

Indlæg af Maxeline »

Jeg har lige skiftet fra Eesy til Oister som har et godt tilbud på halvpris i tre måneder. Der får jeg musik med og mener det er 149 kr efter de tre måneder og 45 GB og selvfølgelig fortale.
Det bliver overflyttet i morgen og er altid spændt på om det hele funker.
Det første simkort blev så væk for posten og vi måtte rykke datoen nogle dage…………så håber det sidste her går fint.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Gode priser på abonnementer

Indlæg af Renefrh »

Der er ofte mange selskaber som har gode priser i en 1-3 måneders perioder

Personligt er jeg holdt op med at lade mig lokke af den slags, men ser man på alt sin streaming og musiktjenester, kan det nok ofte godt svare sig at samle det hele i et abonnement

personligt er jeg glad for eesy, og prisen er ganske fair. Derudover får jeg coop bonus, som gør det endnu billigere
Dog er eesy også ret simpelt og i modsætning til mange andre tilbyder de få abonnementer. Dog kræver 5g data et ret dyrt abonnement til normal pris på 199,- om måneden :shock: :shock:

Her hvor vi bor er vi udfordret på den mobile dækning, og det eneste der sådan for alvor dur er abonnementer på TDC netværket. Det ser dog ud til 3 sætter en maste op i byen her snart, så måske der er andre muligheder der skal overvejes her i det nye år
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Besvar