Godt og solidt cover iPhone 11

Her taler vi om alt inden for mobilverdenen, f.eks teleselskaberne, gadgets og tilbehør mm.
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Zonnie »

Hej,
Har I nogle anbefalinger til et godt og solidt cover til iPhone 11. Gerne en som beskytter kameraerne bagpå og skærmen foran(forhøjet) samt siderne hele vejen rundt. Købte den samme som jeg havde til min Samsung, men det var desværre ikke samme gode kvalitet til 11'eren. Så nu er jeg på udkig efter et nyt. :-)
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Renefrh »

Til min gamle iPhone SE havde jeg et otterbox defender

Ikke et specielt lille og handy cover, men det beskyttede telefonen virkelig godt.

Måske du skal se på otterbox defender til din iPhone 11


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Magnusson »

UAG laver solide covers - der er en del at vælge imellem og de er "military grade".
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Zonnie »

Renefrh skrev: ons dec 02, 2020 8:30 pm Til min gamle iPhone SE havde jeg et otterbox defender

Ikke et specielt lille og handy cover, men det beskyttede telefonen virkelig godt.

Måske du skal se på otterbox defender til din iPhone 11
Jeg har haft et Otterbox til min iPad og den har virkelig reddet den mange gange. :)
Jeg synes dog det er svært at finde dem i DK. Hvor vil du ellers anbefale at købe dem henne?
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Zonnie »

Jeg så et cover den anden dag som hed "Black Rock" og den model jeg så var i carbon. Nogen erfaringer med det mærke? Det gør ikke noget at det er lidt større end de ultra tynde covers. Det skal jo netop beskytte telefonen. :D
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Zonnie »

Til info, så var det Black Rock cover jeg havde fundet ikke særlig godt. Det var enormt stift og der kunne komme skidt ind bag ved.
Jeg valgte et Griffin cover, da de også plejer være ret gode. :)
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af BucadiusDK »

Zonnie skrev: lør dec 12, 2020 5:06 pm Til info, så var det Black Rock cover jeg havde fundet ikke særlig godt. Det var enormt stift og der kunne komme skidt ind bag ved.
Jeg valgte et Griffin cover, da de også plejer være ret gode. :)
Hvilket Griffin cover valgte du så ? :)

Har set på dem før, men spørgsmålet om det er det mere værd i forhold til de gennemsigtige covers der kan det samme men koster en del mindre? :)

Spørger fordi jeg selv kunne overveje dem med tiden hvis de er det bedre :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Zonnie »

BucadiusDK skrev: søn dec 13, 2020 6:34 am Hvilket Griffin cover valgte du så ? :)

Har set på dem før, men spørgsmålet om det er det mere værd i forhold til de gennemsigtige covers der kan det samme men koster en del mindre? :)

Spørger fordi jeg selv kunne overveje dem med tiden hvis de er det bedre :)
Jeg valgte et ret basis denne gang, for at telefonen ikke skulle blive alt for stor. Det jeg valgte hedder:
Griffin Survivor Clear Cover. :)

Jeg har tidligere brugt Otterbox som jo laver nogle fantastiske cover som bare holder! :D Jeg har også et Otterbox cover til min iPad og jeg må bare sige at det har reddet min iPad en utal af gange. :)
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af BucadiusDK »

Zonnie skrev: tirs dec 15, 2020 4:01 pm
Jeg valgte et ret basis denne gang, for at telefonen ikke skulle blive alt for stor. Det jeg valgte hedder:
Griffin Survivor Clear Cover. :)

Jeg har tidligere brugt Otterbox som jo laver nogle fantastiske cover som bare holder! :D Jeg har også et Otterbox cover til min iPad og jeg må bare sige at det har reddet min iPad en utal af gange. :)
Nu smider jeg ikke så meget rundt med mine ting. Men jeg kunne godt overveje de cover, for de ser ret gode ud :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Zonnie »

BucadiusDK skrev: tirs dec 15, 2020 8:11 pm Nu smider jeg ikke så meget rundt med mine ting. Men jeg kunne godt overveje de cover, for de ser ret gode ud :)
Haha. Jeg undgår også gerne at smide med mine ting, men jeg har en kat som ligesom alle andre katte synes at ting som ligger eller står på kanten af et bord, det skal skubbes ud over kanten, hvilket medfører at det ryger på gulvet.

- Mht. coverets stabilitet, så må jeg være dig svar skyldig, da det er blevet væk i posten og de pt. ikke har flere på lager og der er ukendt leveringstid... :(
Dog kan jeg ikke anbefale Krusell's cover. Det jeg fik var bestemt ikke af samme gode kvalitet som de lavede engang. Bare til info.
Besvar