S21 eller S21 FE ?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
Zonnie
Geografisk sted: Jylland

S21 eller S21 FE ?

Indlæg af Zonnie »

Godaften,

Min kæreste skal have ny mobil og valget står imellem Samsung Galaxy S21 og den nye S21 FE.
Spørgsmålet går på hvilken af disse I anbefaler? Vi hører gerne både gode og dårlige erfaringer. :-) kom gerne med en begrundelse for den I anbefaler.
Heriblandt om der er forskel på Snapdragon 888 og Exynos 2100.

På forhånd tak.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: S21 eller S21 FE ?

Indlæg af BucadiusDK »

Zonnie skrev: tirs jan 04, 2022 9:38 pm Godaften,

Min kæreste skal have ny mobil og valget står imellem Samsung Galaxy S21 og den nye S21 FE.
Spørgsmålet går på hvilken af disse I anbefaler? Vi hører gerne både gode og dårlige erfaringer. :-) kom gerne med en begrundelse for den I anbefaler.
Heriblandt om der er forskel på Snapdragon 888 og Exynos 2100.

På forhånd tak.
For at hjælpe din kæreste, er det så ikke muligt at du måske kunne sige hvad forventningerne er til den nye mobil, såsom hvad den skal bruges til osv? :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Zonnie

Indlæg af Zonnie »

BucadiusDK skrev: ons jan 05, 2022 9:21 am For at hjælpe din kæreste, er det så ikke muligt at du måske kunne sige hvad forventningerne er til den nye mobil, såsom hvad den skal bruges til osv? :)
Jo han kommer fra en S10e og forventningerne er primært at den kan holde bedre strøm end nuværende, stadigvæk forholdsvis kompakt mobil og ellers det normale, såsom god antenne (signal) og godt kamera. :) Vi er næsten sikre på at kameraet er en smule bedre end den gamle. :)

En anden ting er at der jo desværre ikke er plads til SD-kort mere, hvad vil I så anbefale af plads til den almindelige bruger. Han tager ikke vildt mange billeder, men apps og alt mulig andet tager jo også mere plads. Plus Samsung tager jo også noget til styresystem..
Zonnie

Indlæg af Zonnie »

Er der slet ingen som har nogle erfaringer med fx Samsung Galaxy S21? :)
Besvar