Sådan ser Galaxy S21 ud

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Sådan ser Galaxy S21 ud

Indlæg af BucadiusDK »

Hvis du sår og skal have fingrene i Samsung Galaxy S21 når den lander til næste år, så kan jeg give et lille smugkig på den her.

Voice skribenten Evan Blass har nemlig lækket et presse foto af Samsung Galaxy S21. Det skal I da ikke snydes for:

Billede

Indtil videre lyder det på at Samsung annoncerer mobilen den 14. januar 2021. Så kan vi se om dette design passer. Men ser ret reelt ud syntes jeg ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Sådan ser Galaxy S21 ud

Indlæg af Dieseldk »

De er sluppet meget godt fra kamerabumpet, det er positivt når de nu ikke vil fjerne dem ;)
Ellers ligner den jo mange af de andre telefoner på markedet.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Sådan ser Galaxy S21 ud

Indlæg af BucadiusDK »

Dieseldk skrev: tors dec 17, 2020 6:19 pm De er sluppet meget godt fra kamerabumpet, det er positivt når de nu ikke vil fjerne dem ;)
Ellers ligner den jo mange af de andre telefoner på markedet.
Ja opfindsomme er der ikke nogen producenter der er mere :) Nu ved vi hvordan en smartphone skal se ud. Så er det bare de små detaljer der skiller sig ud :D

Ja nu når det kamerabump skal være der, så har de klaret den ret godt må man sige ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Sådan ser Galaxy S21 ud

Indlæg af Dieseldk »

BucadiusDK skrev: tors dec 17, 2020 6:45 pm
Dieseldk skrev: tors dec 17, 2020 6:19 pm De er sluppet meget godt fra kamerabumpet, det er positivt når de nu ikke vil fjerne dem ;)
Ellers ligner den jo mange af de andre telefoner på markedet.
Ja opfindsomme er der ikke nogen producenter der er mere :) Nu ved vi hvordan en smartphone skal se ud. Så er det bare de små detaljer der skiller sig ud :D

Ja nu når det kamerabump skal være der, så har de klaret den ret godt må man sige ;)
Liggende på et bord med slukket skærm tror jeg let man kunne tage fejl af den og en iPhone X/XS og sikkert mange andre, men sådan er det jo når det hele er skærm.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Sådan ser Galaxy S21 ud

Indlæg af BucadiusDK »

Dieseldk skrev: tors dec 17, 2020 8:40 pm
Liggende på et bord med slukket skærm tror jeg let man kunne tage fejl af den og en iPhone X/XS og sikkert mange andre, men sådan er det jo når det hele er skærm.
Ja det er sådan det er nu. For nu er mobil standarden sat. Så er det den opskrift de fleste bruger nu om dage :) var faktisk sjovere den gang de første smartphones kom frem, for der pegede de i alle retninger ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Sådan ser Galaxy S21 ud

Indlæg af Zonnie »

Jeg glæder mig til at se om skærmen bliver flad som S10e. :)
Jeg synes efterhånden at de er begyndt at lave skærmene flade på de sidste af deres lancerede mobiler.
Dog ville jeg ønske at de lancerede en S20e i samme format som S10e. Det ville være fedt! :D
Det bliver spændene og se om de har nogle nogle ukendte ting til lanceringen. :)
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Sådan ser Galaxy S21 ud

Indlæg af BucadiusDK »

Zonnie skrev: søn dec 27, 2020 9:24 pm Jeg glæder mig til at se om skærmen bliver flad som S10e. :)
Jeg synes efterhånden at de er begyndt at lave skærmene flade på de sidste af deres lancerede mobiler.
Dog ville jeg ønske at de lancerede en S20e i samme format som S10e. Det ville være fedt! :D
Det bliver spændene og se om de har nogle nogle ukendte ting til lanceringen. :)
Følger man billedet som er lækket, ser det ud til skærmen er flad og ikke har Edge. Men lad os se hvad de finder på når den officielt bliver annonceret :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
ballzop
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:37 am
Kontakt:

Re: Sådan ser Galaxy S21 ud

Indlæg af ballzop »

Jeg tror, du let kunne forveksles med det og en iPhone X / XS og sandsynligvis mange andre
Besvar