Samsung Galaxy S21 seriens 11 farver

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Samsung Galaxy S21 seriens 11 farver

Indlæg af BucadiusDK »

Nogle gange kan man være lidt ærgerlig over at ens kommende mobil ikke er i lige den farve man ønsker. Men det lader til det bliver lidt nemmere når Samsung Galaxy S21 serien udgives. Der kommer nemlig hele 11 farver at vælge imellem. Takket være WinFuture kan I kan se de 4 af dem her:

Billede

Ud over det så skriver GSMArena
hvilke farver de 11 er. De er følgende:
Phanom, Black, Brown, Gold, Gray, Navy, Pink, Red, Silver, Titanium, Violet and White.

Nu må vi bare vente til den 14. i denne måned, for at se hvilke modeller der er i hvilke farver. Og ikke mindst om de alle er der fra starten af.
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Samsung Galaxy S21 seriens 11 farver

Indlæg af Zonnie »

Hvad synes I om Samsung Galaxy S21 nu, hvor den er lanceret?
Skal I have den eller venter I på andre modeller?

Jeg synes personligt det er fedt med den falde skærm. Forhåbentlig bliver det nemmere med panzerglass og det udvalgt der er.
Jeg synes også det er fint at de har beholdt et almindelig frontkamera form kontra en indbygget som nogle snakkede om.

Men hvad synes I? :)
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Samsung Galaxy S21 seriens 11 farver

Indlæg af BucadiusDK »

Zonnie skrev: fre jan 15, 2021 12:50 pm Hvad synes I om Samsung Galaxy S21 nu, hvor den er lanceret?
Skal I have den eller venter I på andre modeller?

Jeg synes personligt det er fedt med den falde skærm. Forhåbentlig bliver det nemmere med panzerglass og det udvalgt der er.
Jeg synes også det er fint at de har beholdt et almindelig frontkamera form kontra en indbygget som nogle snakkede om.

Men hvad synes I? :)
Jeg holder mig fra ny mobil i år tror jeg. Købte en iPhone 12 Pro Max ved release, så tænker jeg er dækket godt ind.

Jeg syntes det er lige meget om jeg har haft en mobil med edge eller flad, så har panzerglasset ødelagt min oplevelse med mobilen. Så det er røget lige så hurtigt af som det kom på :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Samsung Galaxy S21 seriens 11 farver

Indlæg af JS87 »

Når jeg ikke har haft iPhone, så er det gerne en af Samsungs top modeller jeg har haft i lommen. Sidst en Galaxy S10. Jeg plejer hvert år at blive fristet, S10'eren fik mig, S20'eren var lige ved - men S21 bliver et nej tak her fra. Ene og alene af den grund, at de puttet en plastik bagside på - det holder ikke på en mobil til næsten 7000 kr. Plastik hører til på smartphones til under 2000 kr. Det er en ommer Samsung.
PMJ
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn dec 13, 2020 12:11 pm

Re: Samsung Galaxy S21 seriens 11 farver

Indlæg af PMJ »

JS87 skrev: søn jan 17, 2021 5:36 am Når jeg ikke har haft iPhone, så er det gerne en af Samsungs top modeller jeg har haft i lommen. Sidst en Galaxy S10. Jeg plejer hvert år at blive fristet, S10'eren fik mig, S20'eren var lige ved - men S21 bliver et nej tak her fra. Ene og alene af den grund, at de puttet en plastik bagside på - det holder ikke på en mobil til næsten 7000 kr. Plastik hører til på smartphones til under 2000 kr. Det er en ommer Samsung.
Hvis alternativet er glas, så ved jeg ikke. Foretrækker stadig aluminiums bagside. Har altid syntes glas på bagsiden er tåbelig. Ikke mindst fordi det oftest er dyrere at skifte bagside end skærm, da bagsiden er en del af hele kabinettet. Men det er alt sammen lige meget nu, for tiden hvor jeg turde bruge min telefoner uden cover er længe ovre.
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Samsung Galaxy S21 seriens 11 farver

Indlæg af JS87 »

Hvis du bruger din telefon med cover, ja så spiller materiale valget ikke den store rolle, det kan jeg godt forstå. Jeg bruger min telefon uden, ud over at den er i et sleeve når den ligger i lommen, så materiale er vigtigt for mig.

Må indrømme at kunne jeg få det hele, så ville jeg også foretrække en bagside af metal. Men glasset er næsten nødvendigt hvis det skal være trådløs opladning i telefonen, det spiller ikke så godt med en alu bagside. Plastik bagsiden kan selvfølgelig også klarer trådløs opladning, men syntes det hører en anden tid til, eller som sagt; på de billige smartphones.

Kan godt lide Apples take på det, på iPhone 11 Pro, og 12 Pro - hvor man har puttet frostet glasset bag på. Det er genialt da det ikke samler fedtfingre, og det er ret svært at ridse, og man bevares premium følelsen. Det er vel også den Samsung har lavet på de to store modeller, og den skulle de også havde givet S21'eren.
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Samsung Galaxy S21 seriens 11 farver

Indlæg af Zonnie »

Nå nu er det lidt tid siden S21 serien kunne købes. Er der mon nogen som har prøvet en af de 3 modeller som har lyst til at fortælle lidt om dem? Billeder, ydelse, batteritid m.m.? :)

Jeg er personligt selv til S21, grundet det er den mindste af dem. Jeg regner med at tage i en fysisk butik og afprøve den for at se om den kan noget ekstra. :roll:
Besvar