Stor billig mobil med 5gb

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
gasolin75
Indlæg: 39
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 9:45 am

Stor billig mobil med 5gb

Indlæg af gasolin75 »

Hej, jeg har en samsung galaxy s10 + som egenligt er ok men jeg kunne godt have lyst til at prøve en mobil med 5g også selv om min max hastighed med telmore er over 100Mbps, så vil jeg nogen gange google noget inde i et supermarkede f.eks i tilbudsavisen eller hvis det er noget elektronik som jeg vil google prisen på, så går det nogen gange lidt langsomt.

Jeg vil gerne have længere batteri tid 4100 mah + rigtig god antenne kvalitet da det jo vil være kedeligt med 5g og så er hastigheden,lag,forsinkelsen med mere dårligere end 4g med min samsung mobil, god til spil,128gb hukommelse, større end 6",mini jack til hovedeteleforner, skal kunne tage rigtig gode billeder hver gang,trådløs opladning og uden abonnement.

Noget der kan anbefales til ca 2500kr eller under ?
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Stor billig mobil med 5gb

Indlæg af Renefrh »

jeg har ikke selv prøvet telefonen

men min første tanke er oneplus nord n10 5g. Den udfylder i alt fald dine krav til specs, hvordan den så kører i dagligdagen skal jeg være usagt

jeg har selv en oneplus nord n100 som er en meget billigere model, og den kører egentlig ganske okay i dagligdagen. Jeg har dog heller ikke de store krav, surfer, tjekker mail og følger med på de sociale medier :lol:
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
gasolin75
Indlæg: 39
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 9:45 am

Re: Stor billig mobil med 5gb

Indlæg af gasolin75 »

Renefrh skrev: søn maj 09, 2021 7:56 pm jeg har ikke selv prøvet telefonen

men min første tanke er oneplus nord n10 5g. Den udfylder i alt fald dine krav til specs, hvordan den så kører i dagligdagen skal jeg være usagt

jeg har selv en oneplus nord n100 som er en meget billigere model, og den kører egentlig ganske okay i dagligdagen. Jeg har dog heller ikke de store krav, surfer, tjekker mail og følger med på de sociale medier :lol:
Har jeg set, den skuffer i følge eksperter https://meremobil.dk/2020/11/oneplus-nord-n10-5g-test/

Mest af alt vil jeg bare se om der findes noget billigt som kan gi 5g og bedre batteritid, ikke at jeg synes batteritiden er super dårlig, bruger den bare meget til at spille på
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Stor billig mobil med 5gb

Indlæg af Renefrh »

gasolin75 skrev: søn maj 09, 2021 8:08 pm Har jeg set, den skuffer i følge eksperter https://meremobil.dk/2020/11/oneplus-nord-n10-5g-test/

Mest af alt vil jeg bare se om der findes noget billigt som kan gi 5g og bedre batteritid, ikke at jeg synes batteritiden er super dårlig, bruger den bare meget til at spille på
Kan bestemt godt læse han ikke er super tilfreds med N10 modellen, og at han anbefaler køb af nord 5g modellen

Og han har da ganske givet ret, særligt også hvis du spiller meget på telefonen bør man da overveje en kraftigere processor og flere ram til at drive telefonen

jeg synes dog personligt også, at han på nogle punkter er ualmindelig hård ved både N10 men også N100

jeg har skiftet min iPhone 7 til nord n100 og er faktisk godt tilfreds. En ny topmodel android er da sikkert bedre, men prisen skal altså også med ind i sammenligningen. N100 koster 888 kr på tilbud, og N10 koster 1888 kr på tilbud, mens nord 5g faktisk koster 2999 kr

Så selvom han faktisk mener at oneplus skyder sig i foden ved disse billige modeller, så tror jeg faktisk det er et godt træk at tilbyde disse billige modeller. Der er sikkert andre der ligesom mig bare vil have en telefon der kan anvendes til surf, mail, foto, sociale medier og lignende og helst ikke vil betale for en topmodel.
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
gasolin75
Indlæg: 39
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 9:45 am

Re: Stor billig mobil med 5gb

Indlæg af gasolin75 »

Jeg spiller meget på min mobil, mest angry bird,candy crush, best freinds, hill climb 2,nfs no limits,asphalt 8 og så videre

Jeg ved mange nyere mobiler er på 90 eller 120hz (har lige opgraderet til 165hz pc skærme, var ikke dyrt), jeg vil gerne have en af dem,5g,128gb plads, bedre batteritid eller bare super hurtig opladning, med min s20 plus er max 15 watt muligt og engang imellem skal jeg bruge min kode til at logge på min mobil istedet for fingeraftryk, der vil jeg gerne kunne nøjes med fingeraftryk hver gang og så have koden som backup.

Har telmore play med fri data og 5g
gasolin75
Indlæg: 39
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 9:45 am

Re: Stor billig mobil med 5gb

Indlæg af gasolin75 »

jeg valgte en samsung galaxy s21 5g 256gb 18 måneder, fri tale og data abonnement i 6 måneder

Fik lidt rabat hos telia (har telia tv) samlet pris ca 5400kr, det blev 256gb versionen da en s21 5g ikke kan opgraderes med hukommelse, det enten en s20 fe 5g eller f.eks en af de dyre ultra hvis man vil kunne bruge et micro sdhc

Nu skal jeg bare have fundet et cover og trådløse in ear
Besvar