S21 eller S21 FE ?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: S21 eller S21 FE ?

Indlæg af Renefrh »

Der er helt sikkert stor forskel på hvad styresystemet og de fabriksindstillede apps fylder.
Men det lyder vildt med så stor forskel :shock:

Ja oneplus var desværre en lang rejse, som endelig fik sin afslutning.
Problemet var i bund og grund den egentlig kørte fint og kun fejlede når jeg var ude og kør, hvad der gjorde den på den måde smed mobilnetværket når saphe og spotify kørte samtidig blev jeg aldrig klar over, og kunne se andre havde oplevet det samme med oneplus 7T

ja nu har jeg igen blot en billig samsung, det er sådan set fint nok og lever fint op til mine krav.
Kan jeg have de her billige mobiler i en 1-1½ år også skifte igen så er det ganske fint for mig 8-)

angående foto tog jeg tidligere altid backup af mine gamle iPhone, men det er sådan lidt bøvlet, kombineret med at jeg så også skal tage backup af min pc.
Så derfor bruger jeg i dag google foto, det kører fint og kan faktisk også bruges på iPhones :idea:

Tillykke med din s21, håber du bliver glad for den og du ikke fortryder dit skift fra iPhone
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: S21 eller S21 FE ?

Indlæg af Zonnie »

Ja det har jeg da fundet ud af. Jeg troede det var muligt at slette alle de forudinstalleret apps, som jeg ikke havde brug for, men så nemt var det ikke. Jeg var lidt forundret over at jeg fx ikke kunne slette Netflix. Samsung sagde at det var fordi det var en aftale med Google, vist nok.

Ja det var da på ingen måde hensigtsmæssigt når man netop er ude og køre.
Jamen hvis det virker for dig og den kan alt det du har brug for, så er det da bare fedt. :)

Jeg lægger billederne direkte over på en SSD, hvor alle billeder taget med spejlrefleks også er. Tidligere gjorde jeg det samme som dig. Først på pc'en også backup af den. Det resulterede ofte i gentagelser af billeder. Apple og Windows spiller knap så godt sammen, dog vil jeg sige at det med billeder er lidt nemmere end før. Jeg bruger selv Windows. :)

Jeg burde nok overveje Google Fotos, når det nu virker på begge platforme.

Tak for det. Jeg har stadigvæk min iPhone, så hvis jeg fortryder så er den der. :D Kameraet er noget bedre i S21 kontra 11 Pro. 8-)
Jeg er vild med den frihed som er med Android og hvor nemt det er at lægge billeder, musik m.m. over uden et ekstra bøvlet program for at gøre det.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: S21 eller S21 FE ?

Indlæg af Renefrh »

Håber du bliver glad for dit skifte til s21 8-)

jeg må indrømme at jeg er imponeret over den galaxy a12 og hvor godt den fungerer når man også tager prisen i betragtning, dog kan jeg godt mærke kameraet halter lidt, og nok også er dårligere end det i min gamle oneplus

Markedet for de her low budget android er jo enormt, så er umuligt helt og holde styr på og se forskel på dem allesammen og hvad der skal vælges :lol:
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
feelflava
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør apr 02, 2022 4:45 pm

Re: S21 eller S21 FE ?

Indlæg af feelflava »

I even have an iPhone 11 Pro of 64GB and I have only used 25GB incl. iOS. There I can really see the difference between iOS and Android.

mobdro
khairkude
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre okt 21, 2022 4:58 pm

Re: S21 eller S21 FE ?

Indlæg af khairkude »

jeg har haft en iPhone SE 2020 model i en 6-7 uger her hen over julen fordi min oneplus var på værksted, og jeg må indrømme størrelsen er tiltalende.
Besvar