Ophæve spærring af hemmeligt nummer

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
niss
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre feb 04, 2022 6:15 pm

Ophæve spærring af hemmeligt nummer

Indlæg af niss »

Hej

Jeg oplevede i dag at Yousee skulle ringe tilbage til mig , men fik en voicemail hvor der blev sagt at jeg havde spæret for hemmeligt nummer.
Det undre mig da andre kan ringe fra hemmeligt nummer , Jeg har spærret telefon numre fra sælgere mm hvor jeg kan se deres nummer .
Har aldrig høre man kan spære hemmeligt nummer.

Ved nogen om man kan dette og evt hvordan man ophæver det. Kan godt ophæve de numre jeg kan se, men intet med hemmeligt nummer.

Samsung Galaxy S20
niss
niss
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Ophæve spærring af hemmeligt nummer

Indlæg af BucadiusDK »

niss skrev: fre feb 04, 2022 6:19 pm Hej

Jeg oplevede i dag at Yousee skulle ringe tilbage til mig , men fik en voicemail hvor der blev sagt at jeg havde spæret for hemmeligt nummer.
Det undre mig da andre kan ringe fra hemmeligt nummer , Jeg har spærret telefon numre fra sælgere mm hvor jeg kan se deres nummer .
Har aldrig høre man kan spære hemmeligt nummer.

Ved nogen om man kan dette og evt hvordan man ophæver det. Kan godt ophæve de numre jeg kan se, men intet med hemmeligt nummer.

Samsung Galaxy S20
niss
Når du har en Android mobil bude det være muligt. Du kan se hvordan det virker her på den officielle Google support side: https://support.google.com/phoneapp/ans ... 5463?hl=da
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar