Ny mobil med super hurtig opladning

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
gasolin75
Indlæg: 39
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 9:45 am

Ny mobil med super hurtig opladning

Indlæg af gasolin75 »

Jeg har en samsung galaxy s21 5g med 256gb plads.

Den går til 2500kr og op for 128gb versionen og regner derfor med jeg kan få 3000kr for den pga det er 256gb version og mange med ridser og 128g hukommelse er til salg for 3000kr på dba samt er ældre end min.


jeg gav 3884kr via 18 måneders afbetaling og jeg mangler ca 6 måneder.

Jeg er faktisk tilfreds med det meste, men jeg vil utrolig gerne have en med super hurtig opladning på ca 30 min med mobilen på under 10%, det sædvanlig med stort batteri,5g,stor skærm på ikke mindre end hvad jeg har, min 6.2", godt kamera der tager gode billeder hver gang og så hurtig cpu,gpu og skærm at lige meget hvad jeg laver køre det flydende.

I teorien kan jeg nøjes med 128gb hukommelse men for at være på den sikre side 256gb, pt betaler jeg ca 215kr om måneden så der er grænsen og vil gerne ned under 200kr hvis muligt

Jeg har telmore play til over 299kr om måneden så hvis afbetalingsordningen er med et 299kr abonnement, så skal jeg kun betale ekstra for mobilen, typisk i 24 månender da jeg så bare har 6 måneders binding på mit telmore play, som er en gammel aftale med fri data,taletid,tv 2 play,hbo max,netflix og viaplay til under 400kr om måneden som jeg helt tilfreds med

Kan både være android eller iphone men da jeg ikke har haft en iphone og de store modeller (skærm størrelsen) er lidt dyre, er android nok det nemmest at finde en mobil som passer til mit behov
gasolin75
Indlæg: 39
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 9:45 am

Re: Ny mobil med super hurtig opladning

Indlæg af gasolin75 »

Det blev en Xaomi 12 pro
Besvar