Pixel XL søges...

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
martinjochimsen
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn jul 31, 2022 11:31 pm

Pixel XL søges...

Indlæg af martinjochimsen »

Hejsa

Jeg har været væk fra forummet i en del år. Det er så lang tid siden, at jeg skulle oprette en ny profil igen! :-D
Jeg har brugt en Pixel XL (1st gen) siden starten af 2017. Det har ikke været den samme Pixel, for der har været nogle udskiftninger undervejs - dels af hele mobilen og dels af enkeltdele.
Nu er min XL dog gået i uhelbredelig bootloop. Jeg har prøvet utroligt mange forskellige løsninger men uden held, så til sidst bed jeg i det sure æble og tog chancen med at flytte skærmen fra bootloops-mobilen til en anden Pixel XL, som jeg har liggende (dog med ødelagt skærm).
Operationen lykkedes men patienten døde. :-(
Er der nogen her blandet rigets ypperste, som ligger inde med en gammel Pixel XL, som de er villige til at gå af med?
Det skal være en 1st gen, da det betyder noget for mig mht. til upload af billeder til Google Fotos.
Jeg bor i Københavns området (og arbejder i Odense), så jeg vil gerne køre efter den i de områder.
Og selvfølgelig vil jeg også gerne give noget for den. Den behøver slet ikke at være i mint condition.
Måske kender I nogen, som kender nogen, som kender nogen...?

Hilsen
Martin :-)
martinjochimsen
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn jul 31, 2022 11:31 pm

Re: Pixel XL søges...

Indlæg af martinjochimsen »

LØST!
Jeg fandt en venlig sjæl på Gul&Gratis, som havde en Pixel XL til salg for en rimelig penge.
I'm happy!!!
:D
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 331
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Pixel XL søges...

Indlæg af BucadiusDK »

martinjochimsen skrev: tors aug 04, 2022 1:25 am LØST!
Jeg fandt en venlig sjæl på Gul&Gratis, som havde en Pixel XL til salg for en rimelig penge.
I'm happy!!!
:D
SÅDAN!! :D

Tillykke med den nye mibil ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar