Akademiske erfaringer med Tech University?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
AlejjT
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs feb 20, 2024 5:20 pm

Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af AlejjT »

Jeg vil gerne lære at udvikle apps, og jeg har set, at der findes et virtuelt universitet, der hedder Tech, men jeg kan ikke finde nok information, kun det, der står på deres hjemmeside. Jeg ville sætte pris på det, hvis du kunne hjælpe mig med dine erfaringer eller meninger om at studere på dette universitet. tak!
CamiM
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons feb 21, 2024 9:33 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af CamiM »

Jeg benyttede mig af den selvstyrede studietilstand, som gjorde det muligt for mig at forene min travle arbejdsplan med læring. Selvom platformen var godt designet, og indholdet var af høj kvalitet, blev leveringen af det fysiske eksamensbevis forsinket.
Valent
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons feb 21, 2024 10:08 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Valent »

Jeg læste et marketingkursus her sidste år, og det var fremragende, det tog et stykke tid at få mit fysiske eksamensbevis, men bortset fra det er det godt for et meget komplet fjernundervisningskursus.
Cabralhe
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre feb 23, 2024 7:37 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Cabralhe »

I starten havde jeg nogle problemer med login, men studenterservicen hjalp mig hurtigt med at få styr på det. Jeg tog et kursus i journalistik og fik mulighed for at opleve denne nye online-modalitet, som var fremragende.
Peteer
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre feb 23, 2024 9:29 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Peteer »

Jeg læste medicin her sidste år, og det var fremragende, det tog et stykke tid, før mit fysiske eksamensbevis kom, men resten er fint til fjernundervisning.
Isrra
Indlæg: 1
Tilmeldt: man feb 26, 2024 6:32 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Isrra »

Som kreativ var uddannelsen i grafisk design perfekt for mig. Friheden til at studere, når jeg kunne, gav mig mulighed for at balancere mit privatliv og udforske min kreativitet. Indholdet var altid opdateret og kom fra professionelle med en god track record, hvilket er afgørende i et felt, der ændrer sig hurtigt.
Serg
Indlæg: 1
Tilmeldt: man feb 26, 2024 9:16 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Serg »

Min erfaring med Business Administration oversteg mine forventninger. Det var uvurderligt at anvende det, jeg lærte i realtid, på mit arbejde, mens jeg udviklede mig i mit eget tempo.
Fonse
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs feb 27, 2024 9:27 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Fonse »

Jeg elskede at studere på denne måde, jeg har ikke tid til at gå på universitetet, så dette var det bedste alternativ, jeg kunne få.
GLupe
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs feb 27, 2024 10:15 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af GLupe »

Hej, jeg har studeret hos dem. Deres uddannelse er helt online, og de håndterer forskellige erhverv, i begyndelsen var jeg i tvivl om at studere online, det kan jeg ikke benægte, men jeg har taget et kursus i app-udvikling, og oplevelsen har overgået alle mine forventninger. Det har været fremragende for et fjernundervisningskursus, det er godt!
SophiaP
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons feb 28, 2024 7:25 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af SophiaP »

det lykkedes mig at få min grad i respiratorisk fysioterapi, og det er fantastisk, at indholdet er så dynamisk og specifikt i eksemplerne på at udføre aktiviteterne. det gik meget godt, men som nogle mennesker her siger, hvis det tager tid at få eksamensbeviset i fysiske
Besvar