Jeg er helt med på ansigtsgenkendelse kan være problematisk når der bæres mundbind, det gælder dog så vidt jeg ved de fleste producenter
Generelt så tilbyder iPhone kun fingeraftryk på modeller med hjemknap, mens android producenterne eksempelvis har det siddende på bagsiden af telefonen i et logo eller på powerknappen. Det fungerer i de fleste tilfælde ret godt, og klart bedre end at skulle ned på hjemknappen med fingeren
Generelt er apple begyndt at sende mindre og mindre med i pakken når man køber en mobil, så det skal nok passe du kun får et laderkabel med til en ny iPhone SE 3gen.
De mener åbenbart at langt de fleste alligevel køber en trådløs lader efter købet af en nyere iPhone
Jeg er med på at hvis man har alt andet fra apple så giver en iPhone ganske god mening, og der er jo tit et samspil mellem mange af ens enheder.
Personligt synes jeg deres forældrestyring også halter meget, jeg kan kun sætte godkendelse på også udføre en godkendelse på datterens iPhone hvis jeg selv har en iPhone eller iPad, det kan ikke gøres online.
På android får man en mulighed der hedder spørg dine forældre ansigt til ansigt i stedet og kan derfor godkende
Jeg forstår godt iPhones er populære, og jeg har da selv haft flere og været godt tilfreds, men prisen på produkterne irriterer mig virkelig meget, især fordi jeg ikke synes der er værdi for pengene