Slettet alle opkaldene …..

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Slettet alle opkaldene …..

Indlæg af Maxeline »

Hej med jer.
Ved en fejl kom jeg til at slette alle opkald. Lyder måske tosset men det er så mega underligt nu mine opkaldslister er helt tomme.
Kan de hentes igen nogen steder fra ?
Ville de alligevel forsvinde hvis jeg skiftede iPhone - så er skaden måske mindre stor. 😏
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Slettet alle opkaldene …..

Indlæg af Zonnie »

Maxeline skrev: tors aug 25, 2022 9:52 am Hej med jer.
Ved en fejl kom jeg til at slette alle opkald. Lyder måske tosset men det er så mega underligt nu mine opkaldslister er helt tomme.
Kan de hentes igen nogen steder fra ?
Ville de alligevel forsvinde hvis jeg skiftede iPhone - så er skaden måske mindre stor. 😏
Som udgangspunkt er den væk når du først har valgt at slette opkaldslisten. Jeg mener også at den forsvinder når du skifter mobil. Jeg tænker også du får en ny opkaldsliste på et tidspunkt. :)

Har du købt ny mobil? Eller venter du også på at se, hvad Apple disker op med af nyheder den 7. september? :?:
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Slettet alle opkaldene …..

Indlæg af Maxeline »

Zonnie skrev: ons aug 31, 2022 10:40 pm
Maxeline skrev: tors aug 25, 2022 9:52 am Hej med jer.
Ved en fejl kom jeg til at slette alle opkald. Lyder måske tosset men det er så mega underligt nu mine opkaldslister er helt tomme.
Kan de hentes igen nogen steder fra ?
Ville de alligevel forsvinde hvis jeg skiftede iPhone - så er skaden måske mindre stor. 😏
Som udgangspunkt er den væk når du først har valgt at slette opkaldslisten. Jeg mener også at den forsvinder når du skifter mobil. Jeg tænker også du får en ny opkaldsliste på et tidspunkt. :)

Har du købt ny mobil? Eller venter du også på at se, hvad Apple disker op med af nyheder den 7. september? :?:
Okay - jeg er også ved at vænne mig til de næsten tomme opkaldslister og tænkte nok at der ikke er noget at gøre ved det.
Af en eller anden grund troede jeg kun jeg slettede alle de ubesvarede men de røg alle sammen.
Jeg trøster mig så med at de alle nok alligevel røg når jeg skal have en anden engang………….og det mener du så også. 👍🏼
Netop og der kommer jo hurtigt en ny liste.
Jeg har stadig den gamle 8 SE hedder den vist da og tænker da det er spændende hvad der kommer af nyt. 😻
Dejligt at du svarede på min tråd og jeg har virkelig googlet omkring de slettede lister men har også opgivet alt - derfor dejligt din mening også er sådan.
Besvar