Forskellige lydindstillinger E-sim og sim

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Sammy
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn aug 28, 2022 9:40 pm

Forskellige lydindstillinger E-sim og sim

Indlæg af Sammy »

Jeg har netop købt en IPhone 13 og har nu mit privatnummer på det almindelige sim-kort og mit arbejdsnummer som E-sim.

Er det muligt at have forskellige lydindstillinger på de to?

Jeg vil gerne kunne have helt lyd- og vibration-løs på mit E-sim, når det er fyraften. Og stadig kunne høre både opkald og SMS på mit privatnummer.

Jeg vil stadig gerne have notifikationer, når jeg har haft opkald eller SMS på mit E-sim men uden lyd og vibration.
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Forskellige lydindstillinger E-sim og sim

Indlæg af JS87 »

Det er desværre ikke muligt - endnu, at finindstille ringe/sms toner for Fysisk SIM og eSIM. Har læst mange klager og netop den manglende funktion på Apple Support Community, så må den finder vej til iOS en dag. Men indtil videre lader løsningen vente på sig.
henryjamesss
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors jun 01, 2023 8:54 am

Re: Forskellige lydindstillinger E-sim og sim

Indlæg af henryjamesss »

Sammy skrev: søn aug 28, 2022 9:49 pm Jeg har netop købt en IPhone 13 og har nu mit privatnummer på det almindelige sim-kort og mit arbejdsnummer som E-sim.

Er det muligt at have forskellige lydindstillinger på de to?

Jeg vil gerne kunne have helt lyd- og vibration-løs på mit E-sim, når det er fyraften. Og stadig kunne høre både opkald og SMS på mit privatnummer.

Jeg vil stadig gerne have notifikationer, når jeg har haft opkald eller SMS på mit E-sim men uden lyd og vibration.
Congratulations on your new iPhone 13! You can customize the sound settings for your private and work numbers by going to Settings > Sounds & Haptics. You can set different ringer and alert sounds for your regular SIM number, while keeping your work eSIM on silent mode during specific hours. Additionally, you can still receive notifications for calls and SMS on your work number without sound or vibration. Enjoy the flexibility of managing your notifications effortlessly!
Mercy
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre feb 09, 2024 7:05 am

Add Free YouTube

Indlæg af Mercy »

Hey,
I am new user this site if you need add free YouTube then cleck here https://youtubvanced.org/
Besvar