Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Dieseldk »

JS87 skrev: tirs nov 03, 2020 9:34 pm
Dieseldk skrev: tirs nov 03, 2020 9:02 pm Går efter at få skiftet min X til en 12 Pro, venter bare på en kode til køb fra telmore.
Har godt nok også overvejet minien havde de bare lavet den med Pro kameraet var det meget lettere :D

Har også brugt sådan et sleeve til mine telefoner de sidste år, bruger det dog kun på arbejde også bare ude noget i fritiden.
Ja man kommer til at gå på kompromis lige med kamera, og LiDAR scanneren, men ud over det er Minien ret kompromisløs. Heldigvis :mrgreen:
De mangler lige de sidste 2 telefoner i år, den lille Pro og max uden Pro, så var der ikke nogen som skulle gå på kompromis det kommer nok til 13eren eller 14 :D
Schmidt84
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:32 am

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Schmidt84 »

Sidder med en iphone 11 pro og Overvejer en mini men 12 pro er også tiltrækkende. Kan ikke helt finde hoved og hale i hvad jeg skal


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Schmidt84 skrev: ons nov 04, 2020 8:43 pm Sidder med en iphone 11 pro og Overvejer en mini men 12 pro er også tiltrækkende. Kan ikke helt finde hoved og hale i hvad jeg skal


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der er jo stor forskel på en 12 mini og Pro. Så først og fremmest er spørgsmålet om hvad du vil have den mobil den skal kunne og hvad den skal bruges til. Så må man tage den derfra ;)

Hvad er det du er i tvivl om? Jeg er sikker på der er en masse herinde der nok kunne være behjælpelig der ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Schmidt84 skrev: ons nov 04, 2020 8:43 pm Sidder med en iphone 11 pro og Overvejer en mini men 12 pro er også tiltrækkende. Kan ikke helt finde hoved og hale i hvad jeg skal


Sent from my iPhone using Tapatalk
Altså fra en iPhone 11 Pro, til en 12 Pro er der ikke sket så voldsomt meget. Du for den der LiDAR scanner, og kameraet er selvfølgelig optimeret lidt, men om det er de ekstra penge værd, ja. Der ud over er 12 Pro'en blevet en lille smule større ned 11 Pro'en, ikke meget - men værd at tage med.

12 Mini har stortest samme indmad som 12 Pro. Den har selvfølgelig et lidt mindre batteri, og der er også skruet ned på kameraet, som er det samme som sidder i den normale iPhone 12. Der udover for man den mindste top smartphone på markedet.

Du skal gå fra 11 Pro til 12 Mini, hvis du ikke vil have en større telefon, men en markant mindre i lommen, og samtidig er villig til at gå lidt på kompromis med kamera. Vigtigt at nævne, 12 miniens kamera er dog ikke et dårligt kamera.

Du skal gå fra 11 Pro til 12 Pro, hvis du vil have top of the line inden for mobil kamera, og en lidt større skærm end hvad du har på din nuværende. Selvfølgelig for du også en lidt bedre processor, men tvivler på man mærker den helt store forskel i dagligdagen.
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Dieseldk skrev: ons nov 04, 2020 5:12 pm
JS87 skrev: tirs nov 03, 2020 9:34 pm
Dieseldk skrev: tirs nov 03, 2020 9:02 pm Går efter at få skiftet min X til en 12 Pro, venter bare på en kode til køb fra telmore.
Har godt nok også overvejet minien havde de bare lavet den med Pro kameraet var det meget lettere :D

Har også brugt sådan et sleeve til mine telefoner de sidste år, bruger det dog kun på arbejde også bare ude noget i fritiden.
Ja man kommer til at gå på kompromis lige med kamera, og LiDAR scanneren, men ud over det er Minien ret kompromisløs. Heldigvis :mrgreen:
De mangler lige de sidste 2 telefoner i år, den lille Pro og max uden Pro, så var der ikke nogen som skulle gå på kompromis det kommer nok til 13eren eller 14 :D
Hehe, ja så ville der virkelig også være noget for en hver smag. Gad vide hvilken der ville sælge bedst af alle dem :)
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Så er det den 6. november!!!

Dem der skal have iPhone 12 Pro Max og Mini er nok allerede klar på at give sin bestilling fra klokken 14 i dag :D
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Jeg er klar kl. 13.55 :D
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Så er der en video med nogle live billeder af iPhone Mini og Max
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Så er der bestilt 1.stk iPhone 12 Mini 64GB i sort, til forhåbentlig levering d. 13-11 :D
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Har også fået bestilt min nye mobil :) iPhone 12 Pro Max 128 GB i farven blå :D

Håber ligeledes også den er mig i hænde den 13. november :D
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar