Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Renefrh skrev: lør jan 23, 2021 8:57 pm så har jeg bestilt en iPhone 12 mini 128gb i hvid fra telmore til konen

den ramte lige over 6000 kr med forlængelse af mit nuværende abonnement :o

det er godt nok mange penge for en telefon, men omvendt, så havde hun hendes gamle iPhone SE i knap 4 år, og den har datteren nu arvet. Så hvis den nye 12 mini bare holder en 3-4 år, så er det trods alt billigere end da hun købte en galaxy xcover 4s, den mistede vi mere end 1000 kr på da hun blev træt af den efter 3 dage :shock:
Ja det er mange penge at smide for den mobil. Men kan den holde lige så lang tid som hendes SE, så går det jo nok :)

Hehe 3 dage. Det var hurtigt :D
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Renefrh »

BucadiusDK skrev: Ja det er mange penge at smide for den mobil. Men kan den holde lige så lang tid som hendes SE, så går det jo nok :)

Hehe 3 dage. Det var hurtigt :D
Hun er selvstændig og anvender Facebook til hendes firma, og netop Facebook fejler stort på Android. Hun kunne ikke se alle indlæg på opslag, og notifikationer fik hun heller ikke

Hendes nye cover kom i går, jeg blev godt nok overrasket over hvor lille det var. Nærmest på størrelse med hendes gamle iPhone SE

Telefonen skulle gerne komme i dag, så er spændt på at se den


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Renefrh skrev: tirs jan 26, 2021 5:41 am Hun er selvstændig og anvender Facebook til hendes firma, og netop Facebook fejler stort på Android. Hun kunne ikke se alle indlæg på opslag, og notifikationer fik hun heller ikke

Hendes nye cover kom i går, jeg blev godt nok overrasket over hvor lille det var. Nærmest på størrelse med hendes gamle iPhone SE

Telefonen skulle gerne komme i dag, så er spændt på at se den


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så giver det jo god mening :D

Håber den lander i dag, så fruen din kan få en ordentlig mobil igen :D
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Renefrh »

BucadiusDK skrev: Så giver det jo god mening :D

Håber den lander i dag, så fruen din kan få en ordentlig mobil igen :D
Den er landet i dag, og er netop ved at overføre fra den gamle 7’er

Må indrømme den virker super godt bygget, og størrelsen virker også perfekt Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Renefrh skrev: tirs jan 26, 2021 4:26 pm Den er landet i dag, og er netop ved at overføre fra den gamle 7’er

Må indrømme den virker super godt bygget, og størrelsen virker også perfekt Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er jo ønsketænkning at den er som forventet (hvad størrelse angår ihvertfald). Tillykke med den lille ny :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
haldborg
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 12:44 pm

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af haldborg »

Renefrh skrev: tirs jan 26, 2021 4:26 pm
BucadiusDK skrev: Så giver det jo god mening :D

Håber den lander i dag, så fruen din kan få en ordentlig mobil igen :D
Den er landet i dag, og er netop ved at overføre fra den gamle 7’er

Må indrømme den virker super godt bygget, og størrelsen virker også perfekt Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
næ du jeg er godt tilfreds iphone 11 synes at 12 var for dyr
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

Iphone 13 Pro Max 128GB - IPad Pro 128 - Telenor :mrgreen:
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Renefrh »

BucadiusDK skrev: tirs jan 26, 2021 6:30 pm Det er jo ønsketænkning at den er som forventet (hvad størrelse angår ihvertfald). Tillykke med den lille ny :)
Ja hun er heldigvis meget glad for den, og det er fedt den faktisk er mindre end iPhone 7 hun kom fra

Så jeg håber hendes glæde for den holder ved i en 3-4 år :lol:
haldborg skrev: lør jan 30, 2021 10:06 pm næ du jeg er godt tilfreds iphone 11 synes at 12 var for dyr
Hvis man går op i prisen, er der meget få gode argumenter for at vælge en iPhone :shock:

personligt synes jeg stadig at 5000 kr eller mere for en telefon er rigtig mange penge, men omvendt så ved jeg at konen sagtens kan leve med den samme telefon i mere end 3 år. Også bliver prisen jo pludselig mere "spiselig"

jeg er dog også overbevist om, at når min iPhone 7 ikke kan længere, så køber jeg nok en android igen. Jeg savner lidt den store skærm fra min huawei p smart 2019. Den havde dog også sine små fejl og mangler, men ikke noget jeg ikke kan leve med i hverdagen
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Renefrh skrev: ons feb 03, 2021 7:48 am
Ja hun er heldigvis meget glad for den, og det er fedt den faktisk er mindre end iPhone 7 hun kom fra

Så jeg håber hendes glæde for den holder ved i en 3-4 år :lol:

Hehe ja det er også deres mindste iPhone i nyere tid :)Så håber vi ikke den bliver for lille :P
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Dieseldk »

BucadiusDK skrev: ons feb 03, 2021 11:11 am
Renefrh skrev: ons feb 03, 2021 7:48 am
Ja hun er heldigvis meget glad for den, og det er fedt den faktisk er mindre end iPhone 7 hun kom fra

Så jeg håber hendes glæde for den holder ved i en 3-4 år :lol:

Hehe ja det er også deres mindste iPhone i nyere tid :)Så håber vi ikke den bliver for lille :P
Hvis man kommer fra en 7’er går det nok skærmen er jo noget større, faktisk er den jo kun 0,1” mindre end den var på plus modellerne af 6-8.
PMJ
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn dec 13, 2020 12:11 pm

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af PMJ »

Dieseldk skrev: ons feb 03, 2021 8:42 pm Hvis man kommer fra en 7’er går det nok skærmen er jo noget større, faktisk er den jo kun 0,1” mindre end den var på plus modellerne af 6-8.
Det er ikke helt rigtigt pga af andet format. 12 mini har et skærmareal på 71,9cm2 vs 83,4cm2 på plus modellerne. Til sammenligning har 4,7" iphones 60,9cm2 skærmareal. Selv om mini altså har mere skærm areal end 4,7" modellerne, så er der også mere spild i top og bund (notch og gesture område),
Besvar