Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Schmidt84
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:32 am

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Schmidt84 »

Afmeldte min 12 pro og købte en mini. Kunne ikke være mere glad. Den er godt nok lille og lækker


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Schmidt84 skrev: tirs nov 17, 2020 7:03 pm Afmeldte min 12 pro og købte en mini. Kunne ikke være mere glad. Den er godt nok lille og lækker


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tillykke med den lille ny :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Schmidt84 skrev: tirs nov 17, 2020 7:03 pm Afmeldte min 12 pro og købte en mini. Kunne ikke være mere glad. Den er godt nok lille og lækker


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tillykke med den. Har haft min siden i fredags, og jeg er også rigtig glad for den.

Det eneste der er lidt “øv”, er at min holder i bilen, med trådløs opladning ikke passer mere. iP12 Mini er simpelthen for lille, og den vejer for lidt til at presse de to kroge i siderne ind, når jeg sætter telefonen i. Så må investerer i en ny. Kigger lidt efter MagSafe holder men tror ikke de er kommet endnu.

Ud over det, er jeg tilfreds, også med batteritiden, selvom batteriet er lidt mindre.
Schmidt84
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:32 am

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Schmidt84 »

Tak er spændt på batteritiden når den lige er kørt ind. Størrelsen er bare mega lækker, sidder og tænker tilbage på iPhone 5. Det har været savnet. Så kan jeg godt undvære x2 zoom


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Renefrh »

Schmidt84 skrev: tirs nov 17, 2020 9:40 pm Tak er spændt på batteritiden når den lige er kørt ind. Størrelsen er bare mega lækker, sidder og tænker tilbage på iPhone 5. Det har været savnet. Så kan jeg godt undvære x2 zoom


Sent from my iPhone using Tapatalk
jeg kan sagtens forstå du valgte og gå med en iPhone 12 mini

jeg tror personligt apple har gjort det rigtige, ved at lancere en mindre model hvor der stadig er ganske gode specs. Det er jo få ting man skal gå på kompromis med i forhold til pro modellerne.

hvis jeg skulle købe en iPhone 12, ville jeg da også kraftigt overveje om jeg ikke skulle gå med en mini, simpelthen grundet den mere lommevenlige størrelse 8-)
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Schmidt84
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:32 am

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Schmidt84 »

Har lige sat den til salg. Har ladet 1 gang i dag med moderat brug. Den kan slet ikke holde strøm til mit brug, så må beholde min 11 pro


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Schmidt84 skrev: ons nov 18, 2020 5:45 pm Har lige sat den til salg. Har ladet 1 gang i dag med moderat brug. Den kan slet ikke holde strøm til mit brug, så må beholde min 11 pro


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var sq ikke sjovt :( Jeg er nu ret glad for det batteri der er i 12 Pro Max. Det holder i 2 hele dage ved moderat brug :) Og jeg bruger mobilen ret meget
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Schmidt84
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:32 am

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Schmidt84 »

BucadiusDK skrev:
Schmidt84 skrev: ons nov 18, 2020 5:45 pm Har lige sat den til salg. Har ladet 1 gang i dag med moderat brug. Den kan slet ikke holde strøm til mit brug, så må beholde min 11 pro


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var sq ikke sjovt :( Jeg er nu ret glad for det batteri der er i 12 Pro Max. Det holder i 2 hele dage ved moderat brug :) Og jeg bruger mobilen ret meget
Ja der er åbenbart meget forskel. Min 11 pro holdte 1 1/2 dag med stort brug


Sent from my iPhone using Tapatalk
Schmidt84
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:32 am

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Schmidt84 »

Nå min 11 pro røg i stedet. Kan simpelthen ikke slippe den lille djævel så må se hvad jeg kan gøre ved det batteri


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Schmidt84 skrev: tors nov 19, 2020 3:41 pm Nå min 11 pro røg i stedet. Kan simpelthen ikke slippe den lille djævel så må se hvad jeg kan gøre ved det batteri


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sådan! :D

Den har jo også et meget lille batteri i forhold til de andre modeller. Så man kan ikke sammenligne den med 11 Pro der nok har meget flere milli ampere på batteriet end de lidt over 2200 som Iphone 12 Mini har :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar