Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Ja jeg må erkende at jeg er faldet tilbage i min gamle rytme og har forelsket mig i iPhone endnu en gang. Mit sidste Crush var da jeg havde iPhone X.

Jeg er blevet overbevist at jeg bare må eje en iPhone 12 Pro Max og så snart som muligt når vi skriver den 6. november er jeg klar til at forudbestille den. Så glæder mig som et lille barn til juleaften til det kan blive den 13. november og jeg forhåbentlig får min kommende iPhone 12 Pro Max i farven blå.

Har I fået jeres Pro eller den normale iPhone 12 så del gerne jeres oplevelse med os andre :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Renetarderet
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 11:39 am

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Renetarderet »

Jeg har tidligere haft en Iphone 6sPlus og senere en iphone X.
Denne blev dog solgt da jeg fik en arbejdstelefon - Min nuværende Samsung S10.

Jeg er dog blevet SÅ træt af telefonen (og android) at jeg også er klar på bølgen til at bestille en 12 Pro Max.

Jeg havde først i sinde et bestille en alm pro - men da jeg bruger min telefon rigtig meget, så jeg fordelen i den større skærm og batteri.

Det eneste jeg er i tvivl om er om jeg skal have mig et originalt cover eller er grip cover fra Dbrand.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Renetarderet skrev: tirs nov 03, 2020 11:42 am Jeg har tidligere haft en Iphone 6sPlus og senere en iphone X.
Denne blev dog solgt da jeg fik en arbejdstelefon - Min nuværende Samsung S10.

Jeg er dog blevet SÅ træt af telefonen (og android) at jeg også er klar på bølgen til at bestille en 12 Pro Max.

Jeg havde først i sinde et bestille en alm pro - men da jeg bruger min telefon rigtig meget, så jeg fordelen i den større skærm og batteri.

Det eneste jeg er i tvivl om er om jeg skal have mig et originalt cover eller er grip cover fra Dbrand.
Jeg går sjovt nok også fra Samsung (Gasalaxy S20 Ultra). Men er ikke utilfreds så meget. Har bare iPad Pro og MacBook Pro, så hvorfor ikke gå all in ;)

Kender ikke det Dbran cover, men søgte lige efter det. Det ser godt nok lækkert ud :D

Jeg skal kun have bagcover af en art. Det vigtigste for mig er bare at det er et cover der også gør så mobilen ikke ligger og vipper på kameraet og ødelægger glasset ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Jeg sidder også klar på fredag, har tænkt mig at bestille en iPhone 12 Mini.

Er vild med størrelsen, som er en smule mindre end iPhone 6/7/8/SE. Vil have en model der er nem at have i lommen, og når jeg er der hjemme på sofaen, så er det alligevel min iPad jeg tager frem. Så 12 Mini må være den perfekte telefon for mig.

Jeg vælger at have den i et etui. Kan godt lide at bruge mine telefoner uden beskyttelse på, så man får noget ud af det fede design. Så når den ligger lommen og på bordet, så er den beskyttet mod ridser.

Tror det bliver det her:
https://www.deluxecovers.dk/collections ... black-onyx
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

JS87 skrev: tirs nov 03, 2020 5:09 pm Jeg sidder også klar på fredag, har tænkt mig at bestille en iPhone 12 Mini.

Er vild med størrelsen, som er en smule mindre end iPhone 6/7/8/SE. Vil have en model der er nem at have i lommen, og når jeg er der hjemme på sofaen, så er det alligevel min iPad jeg tager frem. Så 12 Mini må være den perfekte telefon for mig.

Jeg vælger at have den i et etui. Kan godt lide at bruge mine telefoner uden beskyttelse på, så man får noget ud af det fede design. Så når den ligger lommen og på bordet, så er den beskyttet mod ridser.

Tror det bliver det her:
https://www.deluxecovers.dk/collections ... black-onyx
Så blev du enig med dig selv :D Godt valg mate ;)

Oh, jeg havde slet ikke tænkt på den slags cover. Kunne godt være man skulle overveje at gå den vej. Nu er jeg lidt splittet :D
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

BucadiusDK skrev:
JS87 skrev: tirs nov 03, 2020 5:09 pm Jeg sidder også klar på fredag, har tænkt mig at bestille en iPhone 12 Mini.

Er vild med størrelsen, som er en smule mindre end iPhone 6/7/8/SE. Vil have en model der er nem at have i lommen, og når jeg er der hjemme på sofaen, så er det alligevel min iPad jeg tager frem. Så 12 Mini må være den perfekte telefon for mig.

Jeg vælger at have den i et etui. Kan godt lide at bruge mine telefoner uden beskyttelse på, så man får noget ud af det fede design. Så når den ligger lommen og på bordet, så er den beskyttet mod ridser.

Tror det bliver det her:
https://www.deluxecovers.dk/collections ... black-onyx
Så blev du enig med dig selv :D Godt valg mate ;)

Oh, jeg havde slet ikke tænkt på den slags cover. Kunne godt være man skulle overveje at gå den vej. Nu er jeg lidt splittet :D
Det gjorde jeg Billede

Altså jeg kan anbefale det.
Dette er bare min oplevelse, men jeg syntes jeg har fået flere ridser når jeg har haft et fast cover på, pga. der kommer støv og snavs ind under, som ligger og gnider op af kanterne over tid.

Det er længe siden, men kan huske jeg havde sådan en “bumper” på min iPhone 4S, da jeg så en da tog den af, var der fyldt med små ridser på rammen.

Siden der har jeg brugt etui. Det passer godt på telefonen, og man kan nyde designet, og man vender sig hurtig til at man lige skal have den ud af æsken, når den ringer Billede
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Ja ved de cover der folder har jeg også altid fået ridser fra kort osv.

De sidste 2 mobiler jeg har haft har jeg brugt det bagcover som vel bare er en bumper med bagside :p

Jeg ved ikke om jeg ville kunne vænne mig til at skulle hive den mobil frem hver gang den skal bruges. Så er det måske nemmere den er “tilgængelig” hele tiden ;)

Jeg må i tænkeboks og bestemme mig så jeg kan være klar til næste uge hvor den forhåbentlig kommer fredag ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Dieseldk »

Går efter at få skiftet min X til en 12 Pro, venter bare på en kode til køb fra telmore.
Har godt nok også overvejet minien havde de bare lavet den med Pro kameraet var det meget lettere :D

Har også brugt sådan et sleeve til mine telefoner de sidste år, bruger det dog kun på arbejde også bare ude noget i fritiden.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Dieseldk skrev: tirs nov 03, 2020 9:02 pm Går efter at få skiftet min X til en 12 Pro, venter bare på en kode til køb fra telmore.
Har godt nok også overvejet minien havde de bare lavet den med Pro kameraet var det meget lettere :D

Har også brugt sådan et sleeve til mine telefoner de sidste år, bruger det dog kun på arbejde også bare ude noget i fritiden.
Troede man fik muligheden med det samme hvis man skrev sig op hos Telmore ? :)

Regner med at købe den hos Yousee, de har et abonnement der tiltaler mig mest :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Dieseldk skrev: tirs nov 03, 2020 9:02 pm Går efter at få skiftet min X til en 12 Pro, venter bare på en kode til køb fra telmore.
Har godt nok også overvejet minien havde de bare lavet den med Pro kameraet var det meget lettere :D

Har også brugt sådan et sleeve til mine telefoner de sidste år, bruger det dog kun på arbejde også bare ude noget i fritiden.
Ja man kommer til at gå på kompromis lige med kamera, og LiDAR scanneren, men ud over det er Minien ret kompromisløs. Heldigvis :mrgreen:
Besvar