Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Schmidt84
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:32 am

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Schmidt84 »

BucadiusDK skrev:
Schmidt84 skrev: tors nov 19, 2020 3:41 pm Nå min 11 pro røg i stedet. Kan simpelthen ikke slippe den lille djævel så må se hvad jeg kan gøre ved det batteri


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sådan! :D

Det er måske bare ikke så stort i den Mini :)
Den er bare vold lækker i størrelse og ydelse. Så kan batteri være batteri og de må ringe når der er strøm på Billede for satan det er næsten drømme telefonen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Når, jeg har solgt min iPhone 12 Mini igen. Var tilfreds med det hele, men syntes batteritiden blev et problem. Fik heldigvis næsten det samme for den, som jeg betalte så det var udemærket.

Købte så en iPhone 11 Pro i stedet. Er meget tilfreds.
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Magnusson »

JS87 skrev: søn dec 13, 2020 9:09 pm Når, jeg har solgt min iPhone 12 Mini igen. Var tilfreds med det hele, men syntes batteritiden blev et problem. Fik heldigvis næsten det samme for den, som jeg betalte så det var udemærket.

Købte så en iPhone 11 Pro i stedet. Er meget tilfreds.
Det vil også give et godt løft på battertid.
Prøvede du ellers at køre med batterisaver på den mini?
Schmidt84
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:32 am

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Schmidt84 »

JS87 skrev:Når, jeg har solgt min iPhone 12 Mini igen. Var tilfreds med det hele, men syntes batteritiden blev et problem. Fik heldigvis næsten det samme for den, som jeg betalte så det var udemærket.

Købte så en iPhone 11 Pro i stedet. Er meget tilfreds.
Jeg har min endnu. Den holder en dag men ikke med 30-40% tilbage som 11 pro men Ca 15-20% ved sengetid. Størrelsen er stadig perfekt og kunne ikke gå op til 11 pro størrelse foreløbig


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Magnusson skrev: søn dec 13, 2020 9:39 pm
JS87 skrev: søn dec 13, 2020 9:09 pm Når, jeg har solgt min iPhone 12 Mini igen. Var tilfreds med det hele, men syntes batteritiden blev et problem. Fik heldigvis næsten det samme for den, som jeg betalte så det var udemærket.

Købte så en iPhone 11 Pro i stedet. Er meget tilfreds.
Det vil også give et godt løft på battertid.
Prøvede du ellers at køre med batterisaver på den mini?
Ja, måtte bruge batterysaver tit. Jeg bruger min mobil meget på arbejdet. Har konstant AirPods tilsluttet, og der kører enten podcast, Mofibo eller også taler jeg i telefon, og det fungerede okay uden at den drænede batteriet voldsomt, men har man så nogle perioder hvor man sidder og spiller, eller surfer samtidig så gik det stærkt. Det betød at jeg måtte have en lader med på arbejde, og det havde jeg ikke haft brug for før. Ikke engang på min iPhone SE 2.Gen.
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Schmidt84 skrev: søn dec 13, 2020 10:34 pm
JS87 skrev:Når, jeg har solgt min iPhone 12 Mini igen. Var tilfreds med det hele, men syntes batteritiden blev et problem. Fik heldigvis næsten det samme for den, som jeg betalte så det var udemærket.

Købte så en iPhone 11 Pro i stedet. Er meget tilfreds.
Jeg har min endnu. Den holder en dag men ikke med 30-40% tilbage som 11 pro men Ca 15-20% ved sengetid. Størrelsen er stadig perfekt og kunne ikke gå op til 11 pro størrelse foreløbig


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej der er ingen tvivl om at batteriet er lidt mindre på Mini'en.
Var også meget glad med størrelsen, og skulle da også lige vende mig til at 11 Pro'en fylder og vejer mere, men har egentlig vænnet mig til det. Valgte også 11 Pro fordi den trods alt er den mindste Pro model som kan fås nu. 12 serien er jo desværre vokset lidt.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Renefrh »

Min kones iPhone 7 har lidt problemer med lyden, og hun er begyndt at kigge efter iPhone 12 mini

Dog synes jeg personligt, at lige nu er iPhone 12 mini lige dyr nok, men omvendt så ved jeg også, at hvis hun bliver glad for den så har hun den gerne i 3-5 år før den skal skiftes igen.

men det med batteriet bekymrer mig ret meget, men er batteriet i 12 mini dårligere end den iPhone 7 hun kommer fra :?:

jeg har foreslået iPhone 11 og SE 2 gen grundet lavere pris, men omvendt så hellere give det sidste for den telefon hun reelt gerne vil have :D

Er der nogen reel mulighed for, at iPhone 12 mini kommer lidt ned i pris i de kommende måneder. Eller må vi bare forvente prisen forbliver som nu i en god tid fremover :?:
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
PMJ
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn dec 13, 2020 12:11 pm

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af PMJ »

Renefrh skrev: tors jan 07, 2021 8:07 am Min kones iPhone 7 har lidt problemer med lyden, og hun er begyndt at kigge efter iPhone 12 mini

Dog synes jeg personligt, at lige nu er iPhone 12 mini lige dyr nok, men omvendt så ved jeg også, at hvis hun bliver glad for den så har hun den gerne i 3-5 år før den skal skiftes igen.

men det med batteriet bekymrer mig ret meget, men er batteriet i 12 mini dårligere end den iPhone 7 hun kommer fra :?:

jeg har foreslået iPhone 11 og SE 2 gen grundet lavere pris, men omvendt så hellere give det sidste for den telefon hun reelt gerne vil have :D

Er der nogen reel mulighed for, at iPhone 12 mini kommer lidt ned i pris i de kommende måneder. Eller må vi bare forvente prisen forbliver som nu i en god tid fremover :?:
Tjek kampagner fra hendes teleudbyder (eller andre, hvis hun er villig til at skifte). Før jul havde 3 ca 1200,-kr på alle iPhones. Lidt ærgelig når jeg havde købt min der 2 mdr tidligere :-D. Jeg vil stærkt antage at den har bedre batteritid end iPhone 7 hvis hun ikke spiller. Har en iPhone 12 pro og er lidt hooked på et puzzle spil (monster expedition) der i arcade som der fulgte en gratis prøveperiode på 3mdr med, det dræner batteriet voldsomt. Men tror også det spil er lavet med en spil-motor der ikke er særlig optimeret, for den tvinger også min Mac i knæ.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Renefrh »

PMJ skrev: Tjek kampagner fra hendes teleudbyder (eller andre, hvis hun er villig til at skifte). Før jul havde 3 ca 1200,-kr på alle iPhones. Lidt ærgelig når jeg havde købt min der 2 mdr tidligere :-D. Jeg vil stærkt antage at den har bedre batteritid end iPhone 7 hvis hun ikke spiller. Har en iPhone 12 pro og er lidt hooked på et puzzle spil (monster expedition) der i arcade som der fulgte en gratis prøveperiode på 3mdr med, det dræner batteriet voldsomt. Men tror også det spil er lavet med en spil-motor der ikke er særlig optimeret, for den tvinger også min Mac i knæ.
Vi er begge ved telmore, da TDC netværket er det eneste der tilsyneladende virker nogenlunde hvor vi bor

Telmore har da et mindre tilskud ved køb af mobil, men som udgangspunkt er det tit vi har set Power, Elgiganten eller Bilka har bedre priser uden abonnement

Jeg håber den falder i pris når først den er kommet på lager alle steder, og folk begynder at købe gaver til konfirmationer og lignende

Har fået rengjort hendes iPhones højttaler i dag, det hjalp lidt. Men kan se at selve glas over skærmen har sluppet rammen nogle steder. Så det er nok begrænset hvor længe vi kan vente med at købe en 12 mini til hende

Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Skal I, eller har i fået iPhone 12?

Indlæg af Renefrh »

så har jeg bestilt en iPhone 12 mini 128gb i hvid fra telmore til konen

den ramte lige over 6000 kr med forlængelse af mit nuværende abonnement :o

det er godt nok mange penge for en telefon, men omvendt, så havde hun hendes gamle iPhone SE i knap 4 år, og den har datteren nu arvet. Så hvis den nye 12 mini bare holder en 3-4 år, så er det trods alt billigere end da hun købte en galaxy xcover 4s, den mistede vi mere end 1000 kr på da hun blev træt af den efter 3 dage :shock:
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Besvar