Nemmer at sorter apps på

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Davir
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør nov 14, 2020 2:52 pm

Nemmer at sorter apps på

Indlæg af Davir »

Hej der
Er der et nemmer måde at sorter apps på
Som fc hvis man flytter en apps at de andre så bliver på deres plads fx som det er med Android
Og hvis ikke

Findes der så et apps der kan gøre det
Håber at i forstået mit spørgsmål der
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Nemmer at sorter apps på

Indlæg af BucadiusDK »

Davir skrev: man nov 16, 2020 3:25 am Hej der
Er der et nemmer måde at sorter apps på
Som fc hvis man flytter en apps at de andre så bliver på deres plads fx som det er med Android
Og hvis ikke

Findes der så et apps der kan gøre det
Håber at i forstået mit spørgsmål der
Den måde jeg sortere apps på er bare at holde fingren nede et sted på skærmen, så "ryster" de alle. Så er de til at holde inde på, så kan du flytte dem hen hvor du vil lige som på Android :) Flytter du dem hen i kanten af skærmen skifter den skærmbillede.

Håber det gav mening ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Nemmer at sorter apps på

Indlæg af JS87 »

Davir skrev: man nov 16, 2020 3:25 am Hej der
Er der et nemmer måde at sorter apps på
Som fc hvis man flytter en apps at de andre så bliver på deres plads fx som det er med Android
Og hvis ikke

Findes der så et apps der kan gøre det
Håber at i forstået mit spørgsmål der
Tror du tænker på om man kan sætte ens app ikoner som man vil. Altså rykke én app, uden de andre rykker en plads videre. Svaret er både ja og nej. Det kan lade sig gøre med lidt ninja tricks.

Det er muligt at sætte blanke app ikoner ind imellem dine apps, så de ikke rykker sig en plads, når du flytter en app, som f.eks på billedet her under, hvor hele toppen er fyldt med blanke ikoner, der gør at de apps der er bliver "tvunget" ned i bunden

Billede

Det stiller dog lidt krav til hvilken baggrund du bruger, før det ser godt ud. Men ud over det, så er det lige til at gå til, du kan læse mere om og lave blanke ikoner her:
https://iempty.tooliphone.net/choose-empty-icon

God fornøjelse :D
PMJ
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn dec 13, 2020 12:11 pm

Re: Nemmer at sorter apps på

Indlæg af PMJ »

Et andet tip er at bruge 2 fingre når du omorganisere, for ellers bliver det katten efter musen, hvor mappen du ønsker at placere app'en i hopper til næste linie. Du kan også flytte flere app's adgangen ved vælge flere apps, når først du har "løftet" den først app fra sin plads.
Besvar