Nye iPhone ......

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Maxeline skrev: lør dec 26, 2020 9:30 am
Zonnie skrev: lør dec 26, 2020 12:13 am
Maxeline skrev: fre dec 25, 2020 11:34 pm
Det kan man bare se at du har solgt din allerede. Var den nem at komme af med ?
jeg glæder mig til at få min SE. Jeg har aldrig 11’en med da jeg både syntes den fylder for meget.
Jeg solgte jo min 8’er men det er nu lige meget da batteriet ikke var så godt mere.
Når jeg går ind på Føtex og ved de forskellige varehuse; så står der at de har få stk, så jeg er godt tilfreds med jeg bestilte min på nettet.

Tja, både og. Det kommer lidt an på, hvad der har været af tilbud diverse steder af lige netop den model. Folk kan være utrolig flabet og useriøse, men heldigvis er langt de fleste seriøse og til at snakke med. :)
Det kan jeg godt forstå du gør. Jeg har faktisk siddet og kigget lidt frem og tilbage på nettet efter en SE 2. gen. Jeg kan se at Elgiganten, Power også kører tilbud på den. :) Jeg skal selvfølgelig have den i hvid. Det er min go to farve. :D Man kan ikke så godt se fedt fingre eller ridser fordi kanten er sølv i forvejen. ;) Dog savner jeg den hvide front.
Ja så er vi tilbage til størrelsen. Det er bare så skide svært at vurdere, også selvom man har været i en fysisk butik og holdt den. Det er på ingen måde det samme som at sidde hjemme og bruge den i hverdagen. Det er der jeg virkelig finder ud af om det fungere eller ej.
Ja - helt utroligt men nogle har en helt truende adfærd hvis deres bud er for lille og der bliver takket Nej. Det er særlige DBA brugere der er særlig slemme.
Nåå - jeg har kun set at Føtex får den fra i morgen til 2999 kr og jeg glæder mig til min kommer.
Jeg er mere til den sorte model og kan godt se at den hvide vist også var udsolgt hos Føtex.
Jeg ser nu at de er helt udsolgt på Føtex.dk og det hænger garenteret sammen med .....kø - corona og risiko for at de er udsolgt eller slet ikke har været i butikken. Ved alle Føtex står der “ få stk “ så god tjek bestilte min i går.
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

Maxeline skrev: lør dec 26, 2020 1:14 pm
Maxeline skrev: lør dec 26, 2020 9:30 am
Zonnie skrev: lør dec 26, 2020 12:13 am
Tja, både og. Det kommer lidt an på, hvad der har været af tilbud diverse steder af lige netop den model. Folk kan være utrolig flabet og useriøse, men heldigvis er langt de fleste seriøse og til at snakke med. :)
Det kan jeg godt forstå du gør. Jeg har faktisk siddet og kigget lidt frem og tilbage på nettet efter en SE 2. gen. Jeg kan se at Elgiganten, Power også kører tilbud på den. :) Jeg skal selvfølgelig have den i hvid. Det er min go to farve. :D Man kan ikke så godt se fedt fingre eller ridser fordi kanten er sølv i forvejen. ;) Dog savner jeg den hvide front.
Ja så er vi tilbage til størrelsen. Det er bare så skide svært at vurdere, også selvom man har været i en fysisk butik og holdt den. Det er på ingen måde det samme som at sidde hjemme og bruge den i hverdagen. Det er der jeg virkelig finder ud af om det fungere eller ej.
Ja - helt utroligt men nogle har en helt truende adfærd hvis deres bud er for lille og der bliver takket Nej. Det er særlige DBA brugere der er særlig slemme.
Nåå - jeg har kun set at Føtex får den fra i morgen til 2999 kr og jeg glæder mig til min kommer.
Jeg er mere til den sorte model og kan godt se at den hvide vist også var udsolgt hos Føtex.
Jeg ser nu at de er helt udsolgt på Føtex.dk og det hænger garenteret sammen med .....kø - corona og risiko for at de er udsolgt eller slet ikke har været i butikken. Ved alle Føtex står der “ få stk “ så god tjek bestilte min i går.
De fleste af os putter nok alligevel et cover på telefonen, så måske farven ikke betyder så meget. Men når man nu har muligheden for at vælge, så ;)
Jeg var faktisk så heldig at de havde den i den Føtex tættest på os. Jeg havde et familiemedlem som alligevel skulle derind i dag, så jeg tog med på tur, trods stormvejret.. Jeg ringede dog og fik lagt en til side, ellers var de nok udsolgt. Du skal være opmærksom på at det er den kasse med kun lader kabel i.
Dog er det fedt at du kan genbruge dine gamle covers osv. til din nye mobil. :) Smart med genbrug. :D
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Ej - hvor heldigt for dig at du fik en.
Jeg fulgte lagerbeholdningerne flere gange i dag og så hvordan de svandt.
Desværre så lader jeg altid mine cover gå med når jeg sælger mine iPhone men har har bestilt samtidig med SE’eren.
Det må jeg lige være ops på - at der ikke følger så meget med som ellers.
Jeg glæder mig til min kommer.
Hvordan starter du din op ? Som ny eller som den gamle ?
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

Ja jeg tror faktisk også jeg var ret heldig med at medarbejderen ville lægge den til side.
Jeg gjorde det samme med covers før hen i tiden, men da jeg så indimellem købte de samme telefoner igen, manglede jeg dem. Derfor er jeg holdt op med at sælge dem med, med mindre det er nogle trælse covers. Jeg har lært af mine fejl. :roll:
Jeg havde ellers håbet at det var en "gammel" sending, hvor alt stadigvæk var med, men nej.
Det kan jeg godt forstå. :)
Jeg sætter altid mine op som helt ny. Lige meget hvilket styresystem det er, så starter jeg altid forfra. Det er også for at undgå fejl fra tidligere.
Billeder m.m. er jo synkroniseret med enten Google eller iCloud.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Jeg tror bestemt også at det var en fejl fra en flink medarbejder der lagde den til side til dig. 😃
Jeg har lige fået mail om at min er sendt nu .........så det bliver dejligt at få lukket den her 11’er ned og solgt.
Jeg er så træt af den og bare det at tage screnshot er bøvlet.
Det cover her sælger jeg med da jeg ALDRIG skal have sådan en igen og det er et klart cover fra Appel til 375 kr.......jeg troede jo den skulle holde livet ud. 😇
Måske jeg også bare skal starte den op fra ny ........jeg hader det og alle de koder der. 🤨Det er med at have styr på det ellers er fanden løs.
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Dieseldk »

Maxeline skrev: man dec 28, 2020 5:58 pm Jeg tror bestemt også at det var en fejl fra en flink medarbejder der lagde den til side til dig. 😃
Jeg har lige fået mail om at min er sendt nu .........så det bliver dejligt at få lukket den her 11’er ned og solgt.
Jeg er så træt af den og bare det at tage screnshot er bøvlet.
Det cover her sælger jeg med da jeg ALDRIG skal have sådan en igen og det er et klart cover fra Appel til 375 kr.......jeg troede jo den skulle holde livet ud. 😇
Måske jeg også bare skal starte den op fra ny ........jeg hader det og alle de koder der. 🤨Det er med at have styr på det ellers er fanden løs.
Du kan bruge Keychain/nøglering i icloud så kommer koder med over den vej, selv om du ikke læser en fuld backup ind
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Åhh - Ja, det er rigtigt nok.
Nu er coveret kommet med Post Nord og telefonen kommer med GLS i dag. 😃
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

Åh hvor bliver det spændene med ny mobil. :)
Dejligt at coveret er kommet først, så er mobilen klar til brug når den kommer. ;)
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

Hvilket cover har du forresten købt til din iPhone SE? Jeg kunne godt bruge et nyt cover til min nemlig. 😊
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

Maxeline skrev: tirs dec 29, 2020 8:32 am Åhh - Ja, det er rigtigt nok.
Nu er coveret kommet med Post Nord og telefonen kommer med GLS i dag. 😃
Går det godt med din nye iPhone SE? Er du blevet glad for at komme tilbage til en mindre mobil? :)
Besvar