Nye iPhone ......

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

BucadiusDK skrev: tirs mar 22, 2022 10:09 am
Maxeline skrev: man mar 21, 2022 9:03 pm Dejligt at høre og altid så glædeligt når de store forventninger bliver opfyldt og endda mere til.
Dejligt og ku’ da godt tænke lidt “ bare det var mig “. 😃
Ja sådan tænker man tit syntes jeg :D Det har det dog nogle gange med at blive en dyr tanke :P
Ja - det har du ret i og mange gange så var det ikke lige hvad man regnede med ……….ihverfald førhen da det så vigtigt ar få den nyeste nye. 😕
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af BucadiusDK »

Maxeline skrev: tors mar 24, 2022 8:00 am Ja - det har du ret i og mange gange så var det ikke lige hvad man regnede med ……….ihverfald førhen da det så vigtigt ar få den nyeste nye. 😕
Ved ikke om det er vigtigt at få det nyeste nye, men det er ihvertfald en stor glæde når man sætter den nyeste mobil igang for første gang. Og man skal jo være lidt god ved sig selv ;)
Zonnie skrev: ons mar 23, 2022 10:52 pm
Tillykke med din nye mobil. Den Alpine Green som 13 Pro er kommet i, er klart den pæneste af de to grønne udgaver. Jeg har selv 11 Pro i Midnight Green.

Synes du virkelig der er så stor en forskel på skærmene?
Jeg har en iPhone 11 Pro og en Samsung S21 og i dagligdagen oplever jeg ikke den store forskel. Nu spiller jeg heller ikke spil på min mobil, hvor jeg tænker at de 120Hz rigtig træder i karakter. :-)

Savner du slet ikke Android eller Samsung? :roll:
Tusind tak. Ja det er en super fed farve og klart den flotteste af de farver der er i 13 serien PT :)

Du burde ellers nemt kunne se forskel på hvor flydende det kører på din Galaxy S21 da den har 120hz skærm som din 11 Pro ikke har (hvis du da har slået det til på den).

Jeg savnede min Galaxy S20 Ultra en smule da jeg gik over til min 12 Pro Max da både kamera og skærmen ikke levede op til hvad der var i min Samsung. Men efter jeg har fået 13 Pro Savner jeg slet ikke Android mere :) Men hvem ved, kan være jeg kommer tilbage igen en dag. Har lige siden iPhone 3G vekslet mellem iOS og Android mobiler :D

Men som det ser ud nu er jeg meget tilfreds med iOS, og jeg har både Mac Mini, Macbook Air (M1), iPad Pro og selvfølgelig den iPhone. Så det er bare så nemt når man kører rent iOS :D
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

BucadiusDK skrev: fre mar 25, 2022 8:12 am
Maxeline skrev: tors mar 24, 2022 8:00 am Ja - det har du ret i og mange gange så var det ikke lige hvad man regnede med ……….ihverfald førhen da det så vigtigt ar få den nyeste nye. 😕
Ved ikke om det er vigtigt at få det nyeste nye, men det er ihvertfald en stor glæde når man sætter den nyeste mobil igang for første gang. Og man skal jo være lidt god ved sig selv ;)

Helt klart en utrolig dejlig fornemmelse og bare så mega spændede. 🤩
Zonnie skrev: ons mar 23, 2022 10:52 pm
Tillykke med din nye mobil. Den Alpine Green som 13 Pro er kommet i, er klart den pæneste af de to grønne udgaver. Jeg har selv 11 Pro i Midnight Green.

Synes du virkelig der er så stor en forskel på skærmene?
Jeg har en iPhone 11 Pro og en Samsung S21 og i dagligdagen oplever jeg ikke den store forskel. Nu spiller jeg heller ikke spil på min mobil, hvor jeg tænker at de 120Hz rigtig træder i karakter. :-)

Savner du slet ikke Android eller Samsung? :roll:
Tusind tak. Ja det er en super fed farve og klart den flotteste af de farver der er i 13 serien PT :)

Du burde ellers nemt kunne se forskel på hvor flydende det kører på din Galaxy S21 da den har 120hz skærm som din 11 Pro ikke har (hvis du da har slået det til på den).

Jeg savnede min Galaxy S20 Ultra en smule da jeg gik over til min 12 Pro Max da både kamera og skærmen ikke levede op til hvad der var i min Samsung. Men efter jeg har fået 13 Pro Savner jeg slet ikke Android mere :) Men hvem ved, kan være jeg kommer tilbage igen en dag. Har lige siden iPhone 3G vekslet mellem iOS og Android mobiler :D

Men som det ser ud nu er jeg meget tilfreds med iOS, og jeg har både Mac Mini, Macbook Air (M1), iPad Pro og selvfølgelig den iPhone. Så det er bare så nemt når man kører rent iOS :D
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

BucadiusDK skrev: fre mar 25, 2022 8:12 am Tusind tak. Ja det er en super fed farve og klart den flotteste af de farver der er i 13 serien PT :)

Du burde ellers nemt kunne se forskel på hvor flydende det kører på din Galaxy S21 da den har 120hz skærm som din 11 Pro ikke har (hvis du da har slået det til på den).

Jeg savnede min Galaxy S20 Ultra en smule da jeg gik over til min 12 Pro Max da både kamera og skærmen ikke levede op til hvad der var i min Samsung. Men efter jeg har fået 13 Pro Savner jeg slet ikke Android mere :) Men hvem ved, kan være jeg kommer tilbage igen en dag. Har lige siden iPhone 3G vekslet mellem iOS og Android mobiler :D

Men som det ser ud nu er jeg meget tilfreds med iOS, og jeg har både Mac Mini, Macbook Air (M1), iPad Pro og selvfølgelig den iPhone. Så det er bare så nemt når man kører rent iOS :D
Måske kan jeg godt se lidt forskel på skærmene, S21 er smule mere flydende.

Jamen så er du jo også i det famøse Apple Ecosystem. :D
Jeg er sikker på at det hele spiller rigtig godt sammen, når alt elektronik som bærbar, iPad, TV og iPhone er fra samme mærke. I det her tilfælde Apple.

iPhone spiller bare bedre med mange apps og ting i forhold til min S21. Det er blandt andet derfor jeg valgte at beholde min iPhone 11 Pro. :)
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af BucadiusDK »

Zonnie skrev: man mar 28, 2022 6:20 pm
BucadiusDK skrev: fre mar 25, 2022 8:12 am Tusind tak. Ja det er en super fed farve og klart den flotteste af de farver der er i 13 serien PT :)

Du burde ellers nemt kunne se forskel på hvor flydende det kører på din Galaxy S21 da den har 120hz skærm som din 11 Pro ikke har (hvis du da har slået det til på den).

Jeg savnede min Galaxy S20 Ultra en smule da jeg gik over til min 12 Pro Max da både kamera og skærmen ikke levede op til hvad der var i min Samsung. Men efter jeg har fået 13 Pro Savner jeg slet ikke Android mere :) Men hvem ved, kan være jeg kommer tilbage igen en dag. Har lige siden iPhone 3G vekslet mellem iOS og Android mobiler :D

Men som det ser ud nu er jeg meget tilfreds med iOS, og jeg har både Mac Mini, Macbook Air (M1), iPad Pro og selvfølgelig den iPhone. Så det er bare så nemt når man kører rent iOS :D
Måske kan jeg godt se lidt forskel på skærmene, S21 er smule mere flydende.

Jamen så er du jo også i det famøse Apple Ecosystem. :D
Jeg er sikker på at det hele spiller rigtig godt sammen, når alt elektronik som bærbar, iPad, TV og iPhone er fra samme mærke. I det her tilfælde Apple.

iPhone spiller bare bedre med mange apps og ting i forhold til min S21. Det er blandt andet derfor jeg valgte at beholde min iPhone 11 Pro. :)
Det er også et ganske fornuftigt valg at blive der :) I sidste ende kommer det jo "bare" an på hvad man skal bruge mobilen til og hvad man er til at styresystem :)

Og det er en rar følelse man kan være så åben så man både kan være til Android og iOS syntes jeg :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

BucadiusDK skrev: tirs mar 29, 2022 7:46 am
Zonnie skrev: man mar 28, 2022 6:20 pm
BucadiusDK skrev: fre mar 25, 2022 8:12 am Tusind tak. Ja det er en super fed farve og klart den flotteste af de farver der er i 13 serien PT :)

Du burde ellers nemt kunne se forskel på hvor flydende det kører på din Galaxy S21 da den har 120hz skærm som din 11 Pro ikke har (hvis du da har slået det til på den).

Jeg savnede min Galaxy S20 Ultra en smule da jeg gik over til min 12 Pro Max da både kamera og skærmen ikke levede op til hvad der var i min Samsung. Men efter jeg har fået 13 Pro Savner jeg slet ikke Android mere :) Men hvem ved, kan være jeg kommer tilbage igen en dag. Har lige siden iPhone 3G vekslet mellem iOS og Android mobiler :D

Men som det ser ud nu er jeg meget tilfreds med iOS, og jeg har både Mac Mini, Macbook Air (M1), iPad Pro og selvfølgelig den iPhone. Så det er bare så nemt når man kører rent iOS :D
Måske kan jeg godt se lidt forskel på skærmene, S21 er smule mere flydende.

Jamen så er du jo også i det famøse Apple Ecosystem. :D
Jeg er sikker på at det hele spiller rigtig godt sammen, når alt elektronik som bærbar, iPad, TV og iPhone er fra samme mærke. I det her tilfælde Apple.

iPhone spiller bare bedre med mange apps og ting i forhold til min S21. Det er blandt andet derfor jeg valgte at beholde min iPhone 11 Pro. :)
Det er også et ganske fornuftigt valg at blive der :) I sidste ende kommer det jo "bare" an på hvad man skal bruge mobilen til og hvad man er til at styresystem :)

Og det er en rar følelse man kan være så åben så man både kan være til Android og iOS syntes jeg :)
Jeg har altid skiftet lidt frem og tilbage imellem Android og iOS. De er gode på hver deres måde. :)
Jeg kan dog godt se at min iPhone 11 Pro halter lidt efter på kamera delen. Der tager S21 bedre billeder, specielt i mørke omgivelser.

Hvordan er din iPhone 13 Pro kontra din 12 Pro? Kan de mærke / se nogen forskel på kameraet?
Jeg er klar over at de 120Hz udgør en forskel. 8-)
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af BucadiusDK »

Zonnie skrev: ons mar 30, 2022 8:19 pm Jeg har altid skiftet lidt frem og tilbage imellem Android og iOS. De er gode på hver deres måde. :)
Jeg kan dog godt se at min iPhone 11 Pro halter lidt efter på kamera delen. Der tager S21 bedre billeder, specielt i mørke omgivelser.

Hvordan er din iPhone 13 Pro kontra din 12 Pro? Kan de mærke / se nogen forskel på kameraet?
Jeg er klar over at de 120Hz udgør en forskel. 8-)
Jeg har selv skiftet mellem Android og iOS i en del år nu, så kender det udemærket :D

Personligt syntes jeg at der er markant forskel på hvordan 13 Pro Max fanger billederne frem for 12 Pro Max. Syntes billederne er betydligt skarpere end hvad jeg er vandt til, og den fanger detaljerne meget bedre. Så på den front er jeg også meget tilfreds :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar