Nye iPhone ......

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

Hej Maxeline.
Jeg har selv haft købt en 11'er og jeg har desværre måtte erkende at den var for stor til mig. :(
Så jeg kan godt forstå din bekymring omkring størrelsen på den. Det virker måske ikke af meget for nogle, men for mig er de 5,8" som iPhone 11 Pro har nok den mest ideelle størrelse. Kunne nok også godt bruge SE 2. gen, men med mere skærm. :)

Af nysgerrighed, hvordan går det så med tilvænningen?

PS. Enig med dig i at det er fedt endelig at have et mobil-forum igen. :D
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Hej Zonnie.
Dejligt at du også syntes den er for stor og jeg må nok sige at jeg ikke kan vænne mig til den.
Jeg savner flere ting og bla fingergenkendelse ( eller hvad det nu hedder ). Jeg har ikke installere ansigtgenkendelse pga af at jeg har mundbind på af og til og så kan den alligevel ikke.
Jeg savner også lidt den “ tilbage” knap men det er nok ikke det mest svære at undvære men størrelsen og min lomme ......det går ikke.
Den er også forstår til at gå og skrive med en hånd og det irriterer mig i den grad. 😒
Nu har jeg bestil en iPhone SE og så ryger den her afsted.
Føtex har dem til 2999 kr og jeg bestilte en på nettet. Jeg tænker de ryger hurtigt i butikkerne og jeg orker ikke al det kø når det kan gøres nemmere. 😃
Hvad med dig og 11’eren, går det bedre ?
PMJ
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn dec 13, 2020 12:11 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af PMJ »

3 har den til 2000kr, men det kræver så at du har 3 eller flytter dit abonnement til 3. Men det er ikke kun SE der er penge og spare. Jeg kunne også have sparet en del på min 12 pro :o
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

Min iPhone 11 den er solgt igen.. Jeg er pt. tilbage til en ældre Samsung, da jeg selvfølgelig også har solgt min gamle mobil.. :roll:
Jeg har også overvejet at købe en iPhone SE, for at få en som virker bedre end den jeg pt. har.
Jeg var kortvarig på vej til at købe en iPhone 11 Pro, men jeg har brug for mere plads end 64 GB og en 256 GB er i en lidt anden pris kategori. Så jeg venter lige og ser om der ikke kommer et godt tilbud på en. :)
Dog er jeg enig. Jeg bestiller også gerne hjemmefra end at stå i kø i disse tider og måske er de netop udsolgt inden det bliver ens tur...

Jeg synes det er en ærlig sag at vi har forskellige ønsker til en mobil. Jeg tænkte også at jeg nok vænnede mig til størrelsen, for det havde andre fortalt mig. Det var tilvænning, men det gik ikke her.
PMJ
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn dec 13, 2020 12:11 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af PMJ »

Er lidt i en anden båd. Jeg er var overbevist om at 6.1" var den ideelle størrelse, da jeg har en Mi Mix 2 i 6" i forvejen. Men nu fortryder jeg, at jeg ikke tøvede og prøvede en 12 Max i stedet for den 12 Pro jeg købte. Skærmen er ikke så ideel som mi mix 2, for den er smaller og en del er spildt i toppen.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

PMJ skrev: fre dec 25, 2020 7:37 pm 3 har den til 2000kr, men det kræver så at du har 3 eller flytter dit abonnement til 3. Men det er ikke kun SE der er penge og spare. Jeg kunne også have sparet en del på min 12 pro :o
Det er lige meget for jeg har Telmore og er tilfreds med dem.
Alligevel så Tak for info.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Zonnie skrev: fre dec 25, 2020 8:20 pm Min iPhone 11 den er solgt igen.. Jeg er pt. tilbage til en ældre Samsung, da jeg selvfølgelig også har solgt min gamle mobil.. :roll:
Jeg har også overvejet at købe en iPhone SE, for at få en som virker bedre end den jeg pt. har.
Jeg var kortvarig på vej til at købe en iPhone 11 Pro, men jeg har brug for mere plads end 64 GB og en 256 GB er i en lidt anden pris kategori. Så jeg venter lige og ser om der ikke kommer et godt tilbud på en. :)
Dog er jeg enig. Jeg bestiller også gerne hjemmefra end at stå i kø i disse tider og måske er de netop udsolgt inden det bliver ens tur...

Jeg synes det er en ærlig sag at vi har forskellige ønsker til en mobil. Jeg tænkte også at jeg nok vænnede mig til størrelsen, for det havde andre fortalt mig. Det var tilvænning, men det gik ikke her.
Det kan man bare se at du har solgt din allerede. Var den nem at komme af med ?
jeg glæder mig til at få min SE. Jeg har aldrig 11’en med da jeg både syntes den fylder for meget.
Jeg solgte jo min 8’er men det er nu lige meget da batteriet ikke var så godt mere.
Når jeg går ind på Føtex og ved de forskellige varehuse; så står der at de har få stk, så jeg er godt tilfreds med jeg bestilte min på nettet.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

PMJ skrev: fre dec 25, 2020 9:25 pm Er lidt i en anden båd. Jeg er var overbevist om at 6.1" var den ideelle størrelse, da jeg har en Mi Mix 2 i 6" i forvejen. Men nu fortryder jeg, at jeg ikke tøvede og prøvede en 12 Max i stedet for den 12 Pro jeg købte. Skærmen er ikke så ideel som mi mix 2, for den er smaller og en del er spildt i toppen.
Ja - det er svært og desværre er det tit sådan at de ikke lige er som vi regner med.
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

Maxeline skrev: fre dec 25, 2020 11:34 pm
Zonnie skrev: fre dec 25, 2020 8:20 pm Min iPhone 11 den er solgt igen.. Jeg er pt. tilbage til en ældre Samsung, da jeg selvfølgelig også har solgt min gamle mobil.. :roll:
Jeg har også overvejet at købe en iPhone SE, for at få en som virker bedre end den jeg pt. har.
Jeg var kortvarig på vej til at købe en iPhone 11 Pro, men jeg har brug for mere plads end 64 GB og en 256 GB er i en lidt anden pris kategori. Så jeg venter lige og ser om der ikke kommer et godt tilbud på en. :)
Dog er jeg enig. Jeg bestiller også gerne hjemmefra end at stå i kø i disse tider og måske er de netop udsolgt inden det bliver ens tur...

Jeg synes det er en ærlig sag at vi har forskellige ønsker til en mobil. Jeg tænkte også at jeg nok vænnede mig til størrelsen, for det havde andre fortalt mig. Det var tilvænning, men det gik ikke her.
Det kan man bare se at du har solgt din allerede. Var den nem at komme af med ?
jeg glæder mig til at få min SE. Jeg har aldrig 11’en med da jeg både syntes den fylder for meget.
Jeg solgte jo min 8’er men det er nu lige meget da batteriet ikke var så godt mere.
Når jeg går ind på Føtex og ved de forskellige varehuse; så står der at de har få stk, så jeg er godt tilfreds med jeg bestilte min på nettet.
Tja, både og. Det kommer lidt an på, hvad der har været af tilbud diverse steder af lige netop den model. Folk kan være utrolig flabet og useriøse, men heldigvis er langt de fleste seriøse og til at snakke med. :)
Det kan jeg godt forstå du gør. Jeg har faktisk siddet og kigget lidt frem og tilbage på nettet efter en SE 2. gen. Jeg kan se at Elgiganten, Power også kører tilbud på den. :) Jeg skal selvfølgelig have den i hvid. Det er min go to farve. :D Man kan ikke så godt se fedt fingre eller ridser fordi kanten er sølv i forvejen. ;) Dog savner jeg den hvide front.
Ja så er vi tilbage til størrelsen. Det er bare så skide svært at vurdere, også selvom man har været i en fysisk butik og holdt den. Det er på ingen måde det samme som at sidde hjemme og bruge den i hverdagen. Det er der jeg virkelig finder ud af om det fungere eller ej.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Zonnie skrev: lør dec 26, 2020 12:13 am
Maxeline skrev: fre dec 25, 2020 11:34 pm
Zonnie skrev: fre dec 25, 2020 8:20 pm Min iPhone 11 den er solgt igen.. Jeg er pt. tilbage til en ældre Samsung, da jeg selvfølgelig også har solgt min gamle mobil.. :roll:
Jeg har også overvejet at købe en iPhone SE, for at få en som virker bedre end den jeg pt. har.
Jeg var kortvarig på vej til at købe en iPhone 11 Pro, men jeg har brug for mere plads end 64 GB og en 256 GB er i en lidt anden pris kategori. Så jeg venter lige og ser om der ikke kommer et godt tilbud på en. :)
Dog er jeg enig. Jeg bestiller også gerne hjemmefra end at stå i kø i disse tider og måske er de netop udsolgt inden det bliver ens tur...

Jeg synes det er en ærlig sag at vi har forskellige ønsker til en mobil. Jeg tænkte også at jeg nok vænnede mig til størrelsen, for det havde andre fortalt mig. Det var tilvænning, men det gik ikke her.
Det kan man bare se at du har solgt din allerede. Var den nem at komme af med ?
jeg glæder mig til at få min SE. Jeg har aldrig 11’en med da jeg både syntes den fylder for meget.
Jeg solgte jo min 8’er men det er nu lige meget da batteriet ikke var så godt mere.
Når jeg går ind på Føtex og ved de forskellige varehuse; så står der at de har få stk, så jeg er godt tilfreds med jeg bestilte min på nettet.
Tja, både og. Det kommer lidt an på, hvad der har været af tilbud diverse steder af lige netop den model. Folk kan være utrolig flabet og useriøse, men heldigvis er langt de fleste seriøse og til at snakke med. :)
Det kan jeg godt forstå du gør. Jeg har faktisk siddet og kigget lidt frem og tilbage på nettet efter en SE 2. gen. Jeg kan se at Elgiganten, Power også kører tilbud på den. :) Jeg skal selvfølgelig have den i hvid. Det er min go to farve. :D Man kan ikke så godt se fedt fingre eller ridser fordi kanten er sølv i forvejen. ;) Dog savner jeg den hvide front.
Ja så er vi tilbage til størrelsen. Det er bare så skide svært at vurdere, også selvom man har været i en fysisk butik og holdt den. Det er på ingen måde det samme som at sidde hjemme og bruge den i hverdagen. Det er der jeg virkelig finder ud af om det fungere eller ej.
Ja - helt utroligt men nogle har en helt truende adfærd hvis deres bud er for lille og der bliver takket Nej. Det er særlige DBA brugere der er særlig slemme.
Nåå - jeg har kun set at Føtex får den fra i morgen til 2999 kr og jeg glæder mig til min kommer.
Jeg er mere til den sorte model og kan godt se at den hvide vist også var udsolgt hos Føtex.
Besvar