Nye iPhone ......

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Hej med jer.
Et hjertesuk herfra.
Jeg købte en iPhone 11 i ugen her og havde en 8’er som jeg haft i to år.
Jeg savner min gamle 8’er og det er både størrelsen og den med den fungere på.
Gad vide om jeg nogen sinde bliver glad for den nye. ☺️
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Magnusson »

Du skal lære at bruge iPhone på en ny måde - nu styres den mere med gestures og kan låses op med dit ansigt. Men mon ikke du vil sætte pris på et markant bedre batteri.

Hvis det er for træls så er der altid iPhone SE med nøjagtigt de dimensioner du savner - ja eller en iPhone 12 mini som er en smule mindre endda.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Ja - jeg ved jo at ihverfald batteriet er bedre og enda meget bedre. På den anden var det sløjt.
Jeg havde 12 mini i tankerne men den var ikke meget mindre alligevel.......eller har jeg set forkert ?
Jeg giver den lige chancen og SE’eren havde jeg tænkt på men så alligevel mår der skulle købes nyt; er det jo godt med en virkelig fornyelse. 😊
Tak for dit indlæg.
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Magnusson »

Billede

Synes godt man kan se en forskel på 12 Mini og SE - men ja ikke så super meget. Men jeg er sikker på den ligger rigtig godt i hånden og er super til 1 hånds betjening for de fleste. Men den vil altid være et kompromis - ikke kun på batteri men også på en lille skærm og for nogle sværere at skrive fordi tastatur er mindre.
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Magnusson »

Og sammenlignet med den du har :

Billede
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Åhh - ja, der har jeg da taget fejl. Der er meget i forskel fra Mini’en og så 11’eren.
Der er så også omkring 2000 kr i forskel mener jeg.
Jeg gav 5300 kr og det er okay men jeg kunne have fået den i Power i dag for 5000 kr. Så måske i kø med en masse og det gad jeg ikke i de tider her.
😷😷
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Magnusson »

hehe - nej jeg skal sgu heller ikke nyde noget med kø'er i dag :-)
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Nej - helt enig og slet ikke i Odense. 🤢😷😱
Det ville da være SÅ dumt og også derfor jeg købte i lørdags.
Har du hurtigt bud på forskellen mellem en SE og en 8’er. Er de såen set ens eller er SE’eren bedre ?
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Magnusson »

Maxeline skrev: man dec 07, 2020 12:36 pm Nej - helt enig og slet ikke i Odense. 🤢😷😱
Det ville da være SÅ dumt og også derfor jeg købte i lørdags.
Har du hurtigt bud på forskellen mellem en SE og en 8’er. Er de såen set ens eller er SE’eren bedre ?
SE er 2 generationer nyere mht. processoren. Så vi snakker en noget hurtigere telefon som derfor også bl.a takket være denne tager bedre billeder - bl.a har du portræt funktionen som iPhone 8 ikke har - altså med den her "bokeh" effect. Og så kan du have 2 telefon numre. -Det ene skal være e-sim nr.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Okay og Tak for den fine forklaring af den. Den lyder faktisk til at være god og særlig størrelsen. Jeg er meget ude og derfor syntes jeg at denne 11’er er lige stor nok til lommen men sikkert et tilvænnings spørgsmål.
Godt Mobil-forrum eksister igen. 😍
Besvar