Profilbilleder

I dette forum vil vi informere om ting der vedrører siden.
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Profilbilleder

Indlæg af JS87 »

Vi har snart nået de første 100 brugere, og der er lige så stille kommet lidt gang i forummet her inde, og det er rigtig dejligt. Det håber vi også i syntes. Men med flere brugere, er der også kommet flere navne at holde styr på, og en god hjælp til det at holde styr på hvem der er hvem er profilbilleder.

På det gamle Mobildebat brugte jeg personligt profilbillederne rigtig meget til hurtigt at genkende de forskellige brugere. Kan stadigvæk i dag huske de "billeder" jeg talte med, hvor det dog kniber lidt med at huske brugernavnet 😅

Som det er nu, er der umiddelbart kun 2 af os der har et profilbillede på.

Så jeg ville hører jer alle, om i ikke vil sætte et profilbillede/avatar på jeres profil, så vi nemt kan skelne imellem hinanden her inde når vi skriver. Dette er selvfølgelig 110% procent frivilligt, og kun en venlig opfordring. Foretrækker man sin profil uden billede er det altså også helt OK 😊

Hvis nogen skulle være i tvivl om hvordan man gør det, så læs her:

1) Tryk på dit brugernavn oppe i højre hjørne
2) Vælg Brugerkontrolpanel
3) Vælg Profilindstillinger (lige ved siden af oversigt)
4) Vælg Avatar

Der inde kan du så vælge at uploade dit eget billede. Dimensionerne må max være 90x90. Hvad i vælger at uploade som profilbillede er helt op til jer, men hold det lødigt 😉