Mobil-forum.dk starter op igen

I dette forum vil vi informere om ting der vedrører siden.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af BucadiusDK »

Som den kvikke læser nok har lagt mærke til, er vi vendt stærkt tilbage igen.

Vi er blevet enige om at siden skal have den fair chance den fortjener. Derfor har vi smedet en helt ny side sammen til jer. Et forsøg med et WordPress lignende site var desværre ikke en af de gode beslutninger. Men vi tager kritikken til os og starter nu et godt gammeldags forum op igen. Vi har taget de fleste funktioner som vi kender fra forum. Men er der noget vi mangler må I gerne melde ud, så ser vi på det med det samme.

Siden vil som I kender det fungerer som et forum. Men ud over det, vil der også komme nyheder og en masse nyttige artikler fra den store verden med tiden.

Vi håber i vil støtte op om vores nye forum og de andre tiltag vi har fået på siden, og derved gøre siden til Danmarks hjemmebane for mobilnørderi 🙂
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af JS87 »

Bliver spændene at se om folk vil tage det til sig igen. Ingen tvivl om et mobilforum mangler, efter Mobildebat er forsvundet.

Velkommen tilbage :mrgreen:
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af BucadiusDK »

JS87 skrev: søn okt 25, 2020 5:55 am Bliver spændene at se om folk vil tage det til sig igen. Ingen tvivl om et mobilforum mangler, efter Mobildebat er forsvundet.

Velkommen tilbage :mrgreen:
Det er helt sikkert også min tanke. Det er en af grundende til at dette forum har fået liv igen :)

Vi håber også at dette forum får den chance det fortjener, så Danmark igen kan have et fælles mobilforum :)

Tak :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af JS87 »

Håber jeg bestemt også. Ved ikke om interessen forsvandt, eller om alt bare er rykket over i grupper på Facebook. Jeg har været medlem af nogen stykker, men det er ikke lykkedes mig at finde steder der var særligt aktive, og hvor folk kom pga. interesse. Jo LivingSmartTV, men den er så også lukket, da Kenneth valgte at trække stikket.

Krydser alt hvad jeg kan for at MF bliver til noget igen :D
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af BucadiusDK »

JS87 skrev: søn okt 25, 2020 6:26 am Håber jeg bestemt også. Ved ikke om interessen forsvandt, eller om alt bare er rykket over i grupper på Facebook. Jeg har været medlem af nogen stykker, men det er ikke lykkedes mig at finde steder der var særligt aktive, og hvor folk kom pga. interesse. Jo LivingSmartTV, men den er så også lukket, da Kenneth valgte at trække stikket.

Krydser alt hvad jeg kan for at MF bliver til noget igen :D
Interessen for eksempelvis mobildebat har jo været stor for mange brugere men de gentagende nedbrud og at dem der stod for siden (ikke staff) ikke fik den op hurtigt ødelagde nok det eventyr. Mange er nok rykket over i fb grupper da der jo som du også skriver ikke er andet.

Håber også at folk vil støtte op om MF så vi kan samle alle de gode gamle Forum rotter igen.

Der vil også snart blive gjort hvad vi kan for at sprede budskabet ud til folket i vores netværk når siden er 100% klar til “den store verden” :)

Jeg mangler lige et par småting før vi er helt tilfredse :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af JS87 »

Ja det var godt nok vildt så længe de var nede. Var også selv forbi mange gange efterfølgende, men må indrømme at jeg også selv gav op, og flyttet over på udenlandske fora. Men man savner jo at snakke med danske brugere.

Håber vi kan komme tilbage til noget der mindet om de tider på MD 8-)
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af BucadiusDK »

JS87 skrev: søn okt 25, 2020 11:44 pm Ja det var godt nok vildt så længe de var nede. Var også selv forbi mange gange efterfølgende, men må indrømme at jeg også selv gav op, og flyttet over på udenlandske fora. Men man savner jo at snakke med danske brugere.

Håber vi kan komme tilbage til noget der mindet om de tider på MD 8-)
Vi kan ihvertfald give det et forsøg og så tage den derfra ;)

Ja der er mange muligheder i den store verden, men er altid sjovt at nørde med dem som er i nærheden af hvor man selv er :D
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af Dieseldk »

Bliver spændende at se om der kan samles lidt folk igen 😁
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af BucadiusDK »

Dieseldk skrev: man okt 26, 2020 6:59 pm Bliver spændende at se om der kan samles lidt folk igen 😁
Vi gør ihvertfald hvad vi kan.

Og så håber vi at dem der kommer ind vil støtte op om projektet så vi kommer godt fra start :)

Velkommen til
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af JS87 »

Dieseldk skrev: man okt 26, 2020 6:59 pm Bliver spændende at se om der kan samles lidt folk igen 😁
Kunne være rigtig fedt, at få samlet en god flok af både nye og nogle af de gamle fra MD, og MF. Syntes danske mobil interesseret har manglet et ordenligt mobilforum for længe nu, men forhåbentlig er det snart forbi :D

Velkommen til Dieseldk - du er da vidst en af de gamle som jeg husker det ?
Besvar