Med hensyn til leveringsproblemet med Playstation 5

Her taler vi om gaming på konsol.
Ericksen84
Indlæg: 11
Tilmeldt: man jul 03, 2023 8:54 am

Med hensyn til leveringsproblemet med Playstation 5

Indlæg af Ericksen84 »

Hej, jeg har modtaget en opdateringsmail fra sholdfy vedrørende leveringen af Playstation 5. Mailen opdaterer mig bare med, at da jeg bestilte på et tidspunkt, kendte de ikke leveringstiden, og da de stadig ikke kender leveringstiden, skal jeg ikke forvente en Playstation 5 før næste år. De kan selvfølgelig heller ikke fortælle mig noget om, hvor jeg er i køen (bestilte, da den kunne forudbestilles). Spørgsmålet er, om ALLE, der har forudbestilt en Playstation 5, har fået den samme e-mail "for en sikkerheds skyld", eller om de faktisk har fået en anden e-mail? De anbefaler, at jeg løbende tjekker min status i mit kundecenter - der har min PS5-ordre faktisk tidligere angivet, at den blev leveret mellem 25.08 og 3.09 :)
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Med hensyn til leveringsproblemet med Playstation 5

Indlæg af Renefrh »

Den er da på lager flere steder, så med mindre du får en kæmpe rabat ved soldfy, så køb den et andet sted

Sendt fra min SM-A127F med Tapatalk

Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Ericksen84
Indlæg: 11
Tilmeldt: man jul 03, 2023 8:54 am

Re: Med hensyn til leveringsproblemet med Playstation 5

Indlæg af Ericksen84 »

Den er på lager flere steder, så medmindre jeg får en kæmpe rabat hos soldfy, køber jeg den et andet sted. 8-)

Opdateret: Jeg har afsluttet mit køb derfra med lidt rabat https://soldfy.dk/gaming/spillekonsol/sony-playstation :)
Besvar