Hvem har fået Xbox Series X?

Her taler vi om gaming på konsol.
Davir
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør nov 14, 2020 2:52 pm

Hvem har fået Xbox Series X?

Indlæg af Davir »

Har der
Det er selvfølglig hvem har fået den nye Xbox Series X efter at i har bestiller den

Ikke mig, Elgiganten glemte at få min ordet registrier så nu vil jeg ikke forudbestille noget ved dem mere

Det er anden gang jeg har problemer med dem

Har bestilt en ved CDON og kommer hvis sidst i dec måned eller først i Jan måned
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvem har fået Xbox Series X?

Indlæg af BucadiusDK »

Ja de har været lidt uheldige med den omgang af bestillinger af Xbox :(

Jeg har ikke for jeg er til em hvis anden konsol som lander på matriklen her på torsdag :) Jeg er og bliver PlayStation mand ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Hvem har fået Xbox Series X?

Indlæg af Renefrh »

jeg forstår godt at folk er skuffet over deres bestillinger er glemt, eller der er sket fejl som gør de ikke får når de første lander til salg

jeg er også spændt på, at se om samme historier med fejl og glemte bestillinger gentager når den nye PS5 rammer butikkerne :x

jeg må indrømme jeg personligt gamer rigtig lidt, og har faktisk ikke siden jeg spillede gears of war på den gamle xbox 360 for alvor spillet på konsol eller pc

dog har vi netop købt en før julegave til os og ungerne, nemlig en nintendo swtich, dels fordi vi kunne få en her og nu, og så fordi vi synes at når vi snakker titler som vores børn kan spille så vinder nintendo :D

håber du får en konsol inden jul, så du kan spille i helligdagene :ugeek:
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvem har fået Xbox Series X?

Indlæg af BucadiusDK »

Renefrh skrev: ons nov 18, 2020 5:32 pm jeg forstår godt at folk er skuffet over deres bestillinger er glemt, eller der er sket fejl som gør de ikke får når de første lander til salg

jeg er også spændt på, at se om samme historier med fejl og glemte bestillinger gentager når den nye PS5 rammer butikkerne :x

jeg må indrømme jeg personligt gamer rigtig lidt, og har faktisk ikke siden jeg spillede gears of war på den gamle xbox 360 for alvor spillet på konsol eller pc

dog har vi netop købt en før julegave til os og ungerne, nemlig en nintendo swtich, dels fordi vi kunne få en her og nu, og så fordi vi synes at når vi snakker titler som vores børn kan spille så vinder nintendo :D

håber du får en konsol inden jul, så du kan spille i helligdagene :ugeek:
Tror ikke de gentog den “succes” med at glemme bestillinger på PlayStation 5. Men tror det endte i kaos de fleste steder der havde ekstra til salg i torsdags på grund af nogle blandt andet nok brugte bots. Det var nærmest umuligt at få en for dem der ønskede det. Har heldigvis fået min så det skal jeg ikke tænke på :)

Når det er underholdning der er tale om vil Nintendo Switch altid tage første pladsen da den er en ren underholdnings maskine. Tillykke med den lille ny ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Hvem har fået Xbox Series X?

Indlæg af Renefrh »

Jeg kan se på Facebook, at nogle nok har købt for at tjene en skilling. Der er flere til salg til mellem 6000 og 8000 kr

Ja vi er også ret begejstret for den nye nintendo, og den giver samme glæde som den wii vi havde for mange år siden

Det ser også ud til der faktisk er ret mange titler, men de tunge mere “gamer” orienterede titler er der ikke rigtigt nogle af

Men Mario kart er et hit for os alle 4 herhjemme, lige fra sønnen på 3 over datter på 7 og til forældrene. Mario kart har også den fede funktion man kan sætte hjælp til, så den mindste ikke køres helt bagud


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Besvar