Nye iPhone ......

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev: søn jan 23, 2022 7:52 pm Ej - det var en kort fornøjelse så.
Jeg mangler simpelhen ord men tænker da at bare må give dig penge retur eller en anden Oneplus - hvis du er interesseret i det.
Altid noget at du fik lidt “ plaster på såret “ kompensation for den lange behandlingstid der har været.
Så ved du godt hvad du skal i morgen ……..alså, så irriterende.
Jeg 🤞🏼for dig.
Langt om længe blev telefonen afleveret tilbage, og jeg fik krediteret købet

så jeg har for nuværende iPhone SE 2gen, men der skal ske noget her i løbet af februar/marts måned :P

Da jeg fik oneplus igen, fandt jeg ud af, at jeg virkelig er glad for telefoner med de her 6,5" skærme.
Jeg ejer ikke en tablet, og den bærbare pc bruger jeg kun 1-2 gange om ugen, så derfor er alt det jeg laver mere eller mindre fra min telefon 8-)

Da jeg må indrømme at iPhone 12/13 i størrelse max, er alt for dyr, og iPhone 11 koster 4000 kr for en 2½ år gammel model, ja så er jeg på en android igen næste gang :D
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: tors jan 27, 2022 9:36 am
Maxeline skrev: søn jan 23, 2022 7:52 pm Ej - det var en kort fornøjelse så.
Jeg mangler simpelhen ord men tænker da at bare må give dig penge retur eller en anden Oneplus - hvis du er interesseret i det.
Altid noget at du fik lidt “ plaster på såret “ kompensation for den lange behandlingstid der har været.
Så ved du godt hvad du skal i morgen ……..alså, så irriterende.
Jeg 🤞🏼for dig.
Langt om længe blev telefonen afleveret tilbage, og jeg fik krediteret købet

så jeg har for nuværende iPhone SE 2gen, men der skal ske noget her i løbet af februar/marts måned :P

Da jeg fik oneplus igen, fandt jeg ud af, at jeg virkelig er glad for telefoner med de her 6,5" skærme.
Jeg ejer ikke en tablet, og den bærbare pc bruger jeg kun 1-2 gange om ugen, så derfor er alt det jeg laver mere eller mindre fra min telefon 8-)

Da jeg må indrømme at iPhone 12/13 i størrelse max, er alt for dyr, og iPhone 11 koster 4000 kr for en 2½ år gammel model, ja så er jeg på en android igen næste gang :D
Så dejligt at de endelig kunne finde ud af at krediterer dig for telefonen.
Så langt så godt og dejligt at du er på det rene med hvad størrelses skærm du har brug for.
Så er det bare at tjekke priser og finde ud af hvad det skal være næste gang.
Det er alså og mange penge at smide efter en telefon og jeg vrider mig også ved det.
Jeg er sikkert blevet mere bevist og nærrig med alderen og tænker bare “ herregud denne gør det jo også “
Jeg håber du smider en besked når du har været ude på mobil shoppe markedet. 😃
God søndag herfra.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Jeg endte med blot og købe en billig android i form af en samsung galaxy a12

intet fancy eller moderne, men den gør det den skal og opfylder mine krav til en god pris

så nu er jeg kørende igen, og forhåbentligt klarer den 1-1½ år som mine tidligere android har gjort 8-)
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: man feb 07, 2022 6:43 am Jeg endte med blot og købe en billig android i form af en samsung galaxy a12

intet fancy eller moderne, men den gør det den skal og opfylder mine krav til en god pris

så nu er jeg kørende igen, og forhåbentligt klarer den 1-1½ år som mine tidligere android har gjort 8-)

Dejligt og Ja - den gør jo stort set det sammen som en der er meget dyrer og når der ikke er brug for mere ……..så er det alletiders. 😃
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af BucadiusDK »

Så måtte jeg bukke under endnu en gang.

Var lidt træt af at gå fra 120HZ skærm (Galaxy S20 Ultra) og til min nuværende iPhone 12 Pro Max som kun har 60 HZ.

Så nu er en iPhone 13 Pro Max i Alpine Green bestilt og den skulle gerne komme i dag. Bliver så super rart :D
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

BucadiusDK skrev: fre mar 18, 2022 8:03 am Så måtte jeg bukke under endnu en gang.

Var lidt træt af at gå fra 120HZ skærm (Galaxy S20 Ultra) og til min nuværende iPhone 12 Pro Max som kun har 60 HZ.

Uhh - så spændende og det glæder jeg mig da til at høre mere om, når du får den. 😃Altid dejligt med ny iPhone. 🤩
Så nu er en iPhone 13 Pro Max i Alpine Green bestilt og den skulle gerne komme i dag. Bliver så super rart :D
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af BucadiusDK »

Maxeline skrev: fre mar 18, 2022 12:40 pm Uhh - så spændende og det glæder jeg mig da til at høre mere om, når du får den. 😃Altid dejligt med ny iPhone. 🤩
Modtog den i fredags, så har allerede haft god glæde af den i weekenden. Gal hvor er den fed. Ikke en kæmpe opgradering fra min 12 Pro Max, men den skærm er hele opgraderingen værd :D :D
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

BucadiusDK skrev: man mar 21, 2022 8:05 am
Maxeline skrev: fre mar 18, 2022 12:40 pm Uhh - så spændende og det glæder jeg mig da til at høre mere om, når du får den. 😃Altid dejligt med ny iPhone. 🤩
Modtog den i fredags, så har allerede haft god glæde af den i weekenden. Gal hvor er den fed. Ikke en kæmpe opgradering fra min 12 Pro Max, men den skærm er hele opgraderingen værd :D :D
Dejligt at høre og altid så glædeligt når de store forventninger bliver opfyldt og endda mere til.
Dejligt og ku’ da godt tænke lidt “ bare det var mig “. 😃
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af BucadiusDK »

Maxeline skrev: man mar 21, 2022 9:03 pm Dejligt at høre og altid så glædeligt når de store forventninger bliver opfyldt og endda mere til.
Dejligt og ku’ da godt tænke lidt “ bare det var mig “. 😃
Ja sådan tænker man tit syntes jeg :D Det har det dog nogle gange med at blive en dyr tanke :P
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

BucadiusDK skrev: fre mar 18, 2022 8:03 am Så måtte jeg bukke under endnu en gang.

Var lidt træt af at gå fra 120HZ skærm (Galaxy S20 Ultra) og til min nuværende iPhone 12 Pro Max som kun har 60 HZ.

Så nu er en iPhone 13 Pro Max i Alpine Green bestilt og den skulle gerne komme i dag. Bliver så super rart :D
Tillykke med din nye mobil. Den Alpine Green som 13 Pro er kommet i, er klart den pæneste af de to grønne udgaver. Jeg har selv 11 Pro i Midnight Green.

Synes du virkelig der er så stor en forskel på skærmene?
Jeg har en iPhone 11 Pro og en Samsung S21 og i dagligdagen oplever jeg ikke den store forskel. Nu spiller jeg heller ikke spil på min mobil, hvor jeg tænker at de 120Hz rigtig træder i karakter. :-)

Savner du slet ikke Android eller Samsung? :roll:
Besvar