Bedste sted at købe en brugt iPhone?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
thombbg
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons apr 07, 2021 6:37 pm

Bedste sted at købe en brugt iPhone?

Indlæg af thombbg »

Hej

Jeg skal til at købe mig en iPhone til min søn, og han behøver ikke en 12'er eller lignene, da han er en lille dreng. Jeg er så faldet over muligheden for at købe en brugt/refurbished iPhone. Er der nogen der har erfaring i dette?

Jeg står umiddelbart og overvejer 3 sider:
Swappie.dk
Bluecity.dk
https://www.youphone.dk/

Jeg hælder umiddelbart mest til YouPhone, da de tilbyder 85% batterikapacitet, og det fremgår lidt uklart på de andre to. Nogen der har erfaringer med disse forretninger? :D
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Bedste sted at købe en brugt iPhone?

Indlæg af BucadiusDK »

Jeg kender desværre ikke alle 3 du nævner der.

Men Bluecity.dk kan ihvertfald varmt anbefales herfra da deres service er i top (hvis du spørger mig).

Men Trustpilot snakker meget godt om Youphone, så tænker ikke der er nogen kvaler i at handle med dem ;) Og kan de love 85% batterikapacitet, så ville jeg nok også gå med dem ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Bedste sted at købe en brugt iPhone?

Indlæg af JS87 »

Jeg har ikke selv handlet i Bluecity, men jeg kender flere som har, og de har også alle talt varmt for dem. De er også flinke til at vise forskellige mobiler frem, så du finder en stand som passer til det du ønsker.

Men du skal vide, at 85% batterikapacitet er ikke særlig meget. Man siger at iPhones skal have skiftet batteri når de når til omkring 80% - bare så du er klar over det.

Hvad med at kigge på DBA?, man kan ofte finde næsten nye iPhones til billige penge.
Besvar